Det er nogle uger siden, vi har været ude med 'Ugens Google+ posts'. Det skal der gøres noget ved! Følgende posts er en perlerække af inspirerende, finurlige og indholdsrige opslag, der simpelthen fortjener et ekstra boost af opmærksomhed.
Vi håber, I finder indholdet lige så interessant som os. Husk at tippe IVÆKST, hvis du har fundet/skabt noget indhold, der skal under kærlig behandling i denne blogrække.
Sharing is caring.
Dette indlæg er postet af Concept Interest og linker til et blogindlæg omhandlende Content Markeing og vigtigtigheden af selvsamme. Indlægget er skrevet af Thomas Rosenstand, som med indlægget minder os om, at Content Marketing er en af grundingredienserne til at styrke din SEO.
Klik her for at læse blogindlægget.
I denne uge blev vi også klogere på, hvor vigtigt det er at bruge eksterne links. Christopher Hofman Laursen, der iøvrigt også er IVÆKST ekspertblogger, gør i sit indlæg op med 'link-nærigheden' og giver dig gode råd til, hvordan du bliver en autoritet gennem brug af eksterne links.
De dukker op alle steder. Google+, Twitter, Instagram og vi skal komme efter dig! Åh, hashtag! Gitte Glibstrups fra Strup Kommunikation giver os her en indføring i brugen af hashtags. Hvad det er - og hvordan det nu lige er, at man bruger dem korrekt.
Som den sidste perle på snoren i denne uge, har vi Munter Marie-Louises tips til, hvordan du gør dit personlige brand på LinkedIn stærkere. Det handler om synlighed, transparens og hvordan man bruger SEO proaktivt i sin profilopsætning.
Vil du dele med os? Føj IVÆKST til dine cirkler på Google+, så tilføjer vi også dig.