Gode råd til markedsføring af din virksomhed
Som virksomhedsejer ved du sikkert, hvor meget konkurrence der er derude, samt hvor svært og omfangsrigt det er, hvis man gerne vil skille sig ud i mængden. Derfor er du nødt til at være bedre end alle de andre, når det kommer til markedsføring af din virksomhed og dit produkt.
Der er mange ting du selv kan gøre, for at markedsføre din virksomhed. Har du en marketingansvarlig ansat, så har du en ekspert på området, og behøver derfor ikke selv sætte dig lige så grundigt ind i det. Det er en god ide at oprette en blog, hvor du kan blogge om din virksomhed, de ting der sker, og de kompetencer I besidder. Herudover er AdWords og Søgemaskineoptimering (SEO) utroligt vigtigt, da det har indflydelse på din virksomheds placering på Google. De sociale medier er samtidig heller ikke til at undgå, hvis du vil skabe opmærksomhed omkring din virksomhed. Investerer du tid og penge i netop disse ting, så er du godt i gang med essentiel markedsføring.
Hav fokus på relevante kampagner
En ting, der også altid er en god ide er at udnytte årstider, sæsoner, højtider osv., til at markedsføre dig. Her er det især relevant, hvis du har en webshop, hvor det er oplagt at reklamere, både i forbindelse med jul, forår/sommer, påske og mange andre anledninger. En af de helt store årlige begivenheder for webshops er Black Friday. Her deltager de fleste butikker nemlig både fysisk og online, og derfor er det muligt for forbrugeren at spare utrolig mange penge. Men for at få forbrugeren til at klikke sig ind på netop din side, så skal der gøre et større nummer ud af det, hvis ikke du vil falde i baggrunden sammen med så mange andre. Wupti er en kæmpe stor webshop, som naturligvis deltager i Black Friday, og derfor er de nødt til at gøre god reklame for sig selv. Læs mere her og se, hvordan Wupti afholder Black Friday og se, hvordan de markedsfører begivenheden.
En anden stor og meget kendt kæde, der deltager i Black Friday, er Neye. Neye er en webshop, der sælger tasker i alle dets former, farver og størrelser. Neye fører altid kampagner, der passer til de forskellige sæsoner og højtider, og derfor vil du også finde dem i skarp konkurrence med alle de andre webshops, når Black Friday løber af stablen sidst i november. Klik dig ind på deres hjemmeside www.neye.dk, hvor du kan se og læse mere om, hvordan de markedsfører sig.Gode råd til markedsføring af din virksomhed
Som virksomhedsejer ved du sikkert, hvor meget konkurrence der er derude, samt hvor svært og omfangsrigt det er, hvis man gerne vil skille sig ud i mængden. Derfor er du nødt til at være bedre end alle de andre, når det kommer til markedsføring af din virksomhed og dit produkt.
Der er mange ting du selv kan gøre, for at markedsføre din virksomhed. Har du en marketingansvarlig ansat, så har du en ekspert på området, og behøver derfor ikke selv sætte dig lige så grundigt ind i det. Det er en god ide at oprette en blog, hvor du kan blogge om din virksomhed, de ting der sker, og de kompetencer I besidder. Herudover er AdWords og Søgemaskineoptimering (SEO) utroligt vigtigt, da det har indflydelse på din virksomheds placering på Google. De sociale medier er samtidig heller ikke til at undgå, hvis du vil skabe opmærksomhed omkring din virksomhed. Investerer du tid og penge i netop disse ting, så er du godt i gang med essentiel markedsføring.
Hav fokus på relevante kampagner
En ting, der også altid er en god ide er at udnytte årstider, sæsoner, højtider osv., til at markedsføre dig. Her er det især relevant, hvis du har en webshop, hvor det er oplagt at reklamere, både i forbindelse med jul, forår/sommer, påske og mange andre anledninger. En af de helt store årlige begivenheder for webshops er Black Friday. Her deltager de fleste butikker nemlig både fysisk og online, og derfor er det muligt for forbrugeren at spare utrolig mange penge. Men for at få forbrugeren til at klikke sig ind på netop din side, så skal der gøre et større nummer ud af det, hvis ikke du vil falde i baggrunden sammen med så mange andre. Wupti er en kæmpe stor webshop, som naturligvis deltager i Black Friday, og derfor er de nødt til at gøre god reklame for sig selv. Læs mere her og se, hvordan Wupti afholder Black Friday og se, hvordan de markedsfører begivenheden.
En anden stor og meget kendt kæde, der deltager i Black Friday, er Neye. Neye er en webshop, der sælger tasker i alle dets former, farver og størrelser. Neye fører altid kampagner, der passer til de forskellige sæsoner og højtider, og derfor vil du også finde dem i skarp konkurrence med alle de andre webshops, når Black Friday løber af stablen sidst i november. Klik dig ind på deres hjemmeside her, hvor du kan se og læse mere om, hvordan de markedsfører sig.