Tags: Administration
Det kan være meget uoverskueligt at gå i gang med et stort nyt projekt, og måske synes du, at det er svært at bevare overblikket.
Det bliver ikke mindre udfordrende, hvis I er mange deltagere i projektet, for det er vigtigt at alle har den fornødne information, og at I alle styrer mod samme mål.
For at holde styr på alle de forskellige dele i projektet, er det smart at lave en projektplan.
I videoen her forklarer jeg dig, hvordan du gør.
Workflow Optimiserings Ekspert
I Projektledelsen hjælper hun virksomheder med at forbedre indtjeningen på de projekter, der gennemføres.
Rigtig mange virksomheder har problemer med, at deres projekter overskrider tidsplanen, og at omkostningerne går over budget. Der skal ofte ganske få justeringer til for at rette op på indtjeningen på hvert projekt og Projektledelsen hjælper både med analysen og løsningen og implementering af løsningen.
Udover rådgivning, sælger Lise Halskov også pakkeløsninger for selvstændige samt e-kurser i planlægning.
Hvis du vil have mere inspiration til workflow optimering i din virksomhed, så får du her adgang til en gratis træningsserie på 3 videoer, hvor du får hjælp til at eliminere sidste øjebliks deadline stress.
Mød Lise Halskov på Google+