Tags: Salg
En forhåbentlig dejlig sommerferie er lige på trapperne. Og tænk at kunne slappe af med den viden at kalenderen er fyldt op med spændende møder, når du kommer tilbage!
Her hos Valeur oplever vi ofte, at den mentale sommerferie sniger sig ind tidligere end nødvendigt, fordi mange har en forventning om, at sommerperioden er en vanskelig tid for mødebooking. Det kan i værste fald betyde, at salgsorganisationen først er oppe i gear igen omkring september/oktober. Med mere end 20 års erfaring tør vi godt aflive myten om at perioderne omkring sommerferien er døde rent salgsmæssigt. Her får du tre gode grunde til at opretholde mødeaktiviteten op til - og umiddelbart efter sommerferien
Sommerferien behøver altså ikke betyde stagnerende salgsaktivitet, hverken for store salgsorganisationer eller iværksætter, da salgsmøder, op til og efter en af de største ferieperioder vi har, på ingen måde er lukket land. Tværtimod kan sommeren betragtes som en af årets mest lukrative salgsperioder, hvor kalenderen kan fyldes med gode salgsmøder.
Skynd dig at komme i gang!
Marketingkoordinator og Telekonsulent
Kandidat i virksomheds-kommunikation fra Handelshøjskolen i Aarhus
Jeg arbejder til dagligt med opsøgende salg i B2B Telemarketingvirksomheden Valeur A/S. Jeg ved hvad der skal til, for at få succes med telefonen som salgsværktøj. I 20 år har vi hjulpet vores kunder med at skabe vækst gennem opsøgende salgsarbejde. Vi har en bred skare af kunder fra store virksomheder som Deloitte og Bosch til små enkeltmandskonsulentvirksomheder. Vi hjælper vores kunder, uanset ydelse eller produkt, med at åbne døre til potentielle kunder på det rigtige tidspunkt, så man har en reel salgschance.
Vi ønsker med vores blogs at hjælpe iværksættere med at komme godt i gang med det opsøgende salg.