Spring over køen til vores gratis kurser. Tilmeld vores nyhedsbrev nu:
Gratis viden, kurser og webinarer inden for online markedsføring og drift af små virksomheder

Bloggen

Troværdigheden er dit bedste salgsargument

Ville du nogensinde købe noget fra en hjemmeside, som ikke udstråler troværdighed?

Nej, vel. Derfor er regel nr. 1 at øge troværdigheden på din side. Så enkelt er det, hvis du vil have flere kunder. Troværdighed er et absolut must og dit bedste værktøj til at øge dit salg, men hvordan sikrer du at din hjemmeside er troværdig?

Her er nogle eksempler:

  • Referencer
  • Certificeringer
  • Handelsbetingelser
  • Tilgængelighed
  • Integration med Sociale medier
     


 

Referencer
Referencer siger alt og er dit absolut stærkeste salgsargument. Skaf kundeudtalelser og vis dem på din
side. En god idé vil være at tilmelde dig Trustpilot og vise dine gode karakterer, som du har fået af dine
kunder. Hvis du har svært ved at få kundereferencer, så skal du overveje, om din tilgang til dine kunder er
den korrekte. Hvis kunderne er glade for din service, så vil de også gerne støtte dig ved at give dig en god
anmeldelse.

Certificeringer
Hvis du har opnået en certificering, så fremhæv den på din side. En certificering kan være fra en
uddannelse, brancheorganisation til f.eks. e-mærket. En certificering udtrykker, at en tredjepart står inde
for din side og dit produkt, derfor vil det også gøre det nemmere for en kunde at købe hos dig.

Handelsbetingelser
Handelsbetingelser bliver læst af flere, end du tror. Vær ærlig og åben omkring, hvilke betingelser der
findes ved at handle med dig og hvilke rettigheder, kunderne har. Jo mere åben du er omkring det, jo større
troværdighed skaber du også.

Tilgængelighed
Vær tilgængelig, lad være med at skjule dine kontaktoplysninger. En hjemmeside, som skjuler sine
kontaktoplysninger, viser også at man ikke ønsker at give en god kundeservice.

Sociale Medier
Hvis du er på Facebook eller Google+, så integrér disse med din hjemmeside. Vis dine besøgende, at der er
andre, som følger din side, og at du ikke er helt ukendt.

Ved at vise troværdighed på din hjemmeside, så viser du også overfor dine besøgende, at du er seriøs
omkring dit firma og dine kunder.

Del indlægget med venner og kollegaer

Blog ekspert

Onlineekspert, CEO, Klikko

Mohammad Dadkhah startede sin karriere inden for online markedsføring i 2005 med Google AdWords. Siden er hans kompetencer udvidet til Google Analytics, website optimering, Facebook Ads og Søgemaskineoptimering.

I august 2012 udkom hans bog Online Marketing: Den Røde Tråd, som har samlet alle gode råd og anbefalinger til nemme og udførlige gør-det-selv metoder.

Mød Mohammad på Google+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EKSPERTENS BLOGINDLÆG

Mohammad Dadkhah
Onlineekspert, CEO, Klikko
Tags: Kommunikation & Markedsføring

En 7.plads er ikke længere nok. Du skal op på 1.pladsen

Mohammad Dadkhah
Onlineekspert, CEO, Klikko
Tags: Google AdWords, Salg

Til trods for at der findes så mange værktøjer online, guides og bøger som du kan bruge, kurser du kan tage til, og mange talentfulde eksperter som kan hjælpe dig, så skal du vide, at online markedsføring bliver sværere med tiden.

Mohammad Dadkhah
Onlineekspert, CEO, Klikko
Tags: Administration, IT

Det er skræmmende, men desværre korrekt. De fleste shopejere er nok slet ikke klar over det, men når de måler afkast af deres online investering, så viser Google Analytics ”forkerte tal”. Og her taler jeg specifik om e-handel funktionen i Analytics. Rigtig mange shopejere ser i deres Analytics konto, at de har haft en omsætning, som har givet en værdi, kaldet ”værdi pr. besøg”.

Mohammad Dadkhah
Onlineekspert, CEO, Klikko
Tags: IT, Salg

De fleste har læst en del om Authorship og Authorrank på det seneste, og det har skabt både en del glæde hos mange men også ekstrem meget forvirring, så jeg skal forsøge at gøre det simpelt.

Mohammad Dadkhah
Onlineekspert, CEO, Klikko
Tags: IT, Salg

Der er mange råd til, hvordan du øger salget på din hjemmeside, men min erfaring viser, at brugervenligheden er absolut topprioritet. Det har jeg lagt meget stor vægt på, når jeg har rådgivet virksomheder i website optimering.

Onlineekspert, CEO, Klikko

Mohammad Dadkhah startede sin karriere inden for online markedsføring i 2005 med Google AdWords. Siden er hans kompetencer udvidet til Google Analytics, website optimering, Facebook Ads og Søgemaskineoptimering.

I august 2012 udkom hans bog Online Marketing: Den Røde Tråd, som har samlet alle gode råd og anbefalinger til nemme og udførlige gør-det-selv metoder.

Mød Mohammad på Google+

 

 

 

 

 

 

 

 

 


I ET STOLT SAMARBEJDE MED

Endnu ikke bruger på IVÆKST? Opret dig her