Bloggen

Derfor skal dine medarbejdere arbejde hjemmefra

Derfor skal dine medarbejdere stadig arbejde hjemme

Hvis der er een ting, corona situationen har lært os er det, at det er muligt at give vores medarbejdere meget mere fleksibilitet og fortsat være effektive og skabe resultater. Vi er blevet kastet hovedkulds ud i fremtidens arbejdsmarked - om vi var klar eller ej.

Hos Workhero har vi arbejdet 100% remote siden 2014, og her 9 gode grunde til, hvorfor du fortsat skal lade dine medarbejdere arbejde hjemmefra:

1) Du skaber bedre forudsætninger for deep work grundet færre forstyrrelser i hjemmet

 

2) Du kan rekruttere meget bredere geografisk

Du får altså adgang til en væsentligt større talentpulje, når du rekrutterer.


3)Du får mere effektive medarbejdere

Ikke nok med, at dine medarbejdere sparer transporttiden viser studier også, at de generelt bliver mere effektive, da de selv har mere frihed til at tilrettelægge deres arbejde.

 

4) Færre sygedage

Studier viser, at medarbejdere der arbejder hjemmefra har færre sygedage.

 

5) Det er et medarbejdergode, der er høj efterspørgsel på

Mange medarbejdere er blevet glade for at kunne arbejde hjemme og søger aktivt efter arbejdspladser, der tilbyder dette - også efter pandemien.

 

6) Som virksomhed kan du minimere omkostninger fx til kontor, kontorartikler m.m.

 

7) Online møder er oftest mere effektive (when done right), da der er mindre smalltalk og spildtid.

 

8) Mange introverte stortrives med hjemmearbejde - derfor udnytter du bedre de kompetencer, der er i virksomheden.

 

9) Dine medarbejdere får mere tid til det, der betyder noget for dem som fx familie og hobbyer, når de sparer tid på transport m.m. = større arbejdsglæde.

Del indlægget med venner og kollegaer

Blog ekspert

Ejer af WorkHero

Michelle Rødgaard-Jessen er ejer af WorkHero og ekspert inden for online markedsføring. Sammen med sit team hjælper hun især personlige brands og vidensvirksomheder med at optimere deres online tilstedeværelse, så de kan opbygge deres brands samt få flere leads og kunder. WorkHero arbejder 100% remote, og teamet er pt. Placeret i København, Chamonix i Frankrig samt Santiago i Chile.

På IVÆKST bloggen bidrager Michelle både med konkret viden om online markedsføring og personlig branding, men også om remote work og fremtidens arbejdsmarked.

EKSPERTENS BLOGINDLÆG

Michelle Rødga…

Ejer af WorkHero

Rigtig mange kaster sig i disse tider ud i at lave online kurser. Vi deler her nogle af de typsike fejl, der gør, at dit online kursus ikke sælger nok.

Michelle Rødga…

Ejer af WorkHero

Remote arbejde er mere end blot at arbejde fra en hængekøje på en strand og er ikke kun for eventyrlystne unge.

Michelle Rødga…

Ejer af WorkHero

Tags:

Der er mange ting at holde styr på, når man starter som freelancer eller selvstændig. Man skal tage stilling til det meste selv, og det kan være svært at stå fast på sine principper. Jeg deler her 5 erfaringer, jeg har fået som freelancer.

Michelle Rødga…

Ejer af WorkHero

Hvorfor er optimering af processer vigtigt og hvordan gør man? Her følger nogle lavpraktiske eksempler.

Ejer af WorkHero

Michelle Rødgaard-Jessen er ejer af WorkHero og ekspert inden for online markedsføring. Sammen med sit team hjælper hun især personlige brands og vidensvirksomheder med at optimere deres online tilstedeværelse, så de kan opbygge deres brands samt få flere leads og kunder. WorkHero arbejder 100% remote, og teamet er pt. Placeret i København, Chamonix i Frankrig samt Santiago i Chile.

På IVÆKST bloggen bidrager Michelle både med konkret viden om online markedsføring og personlig branding, men også om remote work og fremtidens arbejdsmarked.

x
Få besked i din indbakke om nye
gratis livestreams, kurser og events
for små og mellemstore virksomheder
x
Få besked i din indbakke om nye
gratis livestreams, kurser og events
for små og mellemstore virksomheder
Tilmeld dig vores nyhedsbrev nu.
Du kan altid framelde dig med et enkelt klik.