Tags: Administration
Hvis du vil vide, hvordan det står til med økonomien i din virksomhed - så er der ingen vej uden om. Du er nødt til at få styr på bilagene.
Hvad er konsekvenserne, hvis du ikke har styr på bilagene og bogføring i din virksomhed?
Det handler i bund og grund om at få indført nogle gode vaner - så du ikke skal sidde og svede aftenen før du skal aflevere bilagene til din bogholder. Eller hvis aftenen før du skal aflevere moms…
Indfør gode vaner:
Sådan holder du styr på dine bilag. Det er faktisk simpelt - det svære er, at ændre vanerne.
Hvis du afleverer dine bilag og kontoudtog til din bogholder fast hver måned og alle bilagene er med.
Du sparer din bogholder for en masse tid. Men du sparer også dig selv for en masse tid. Der bliver brugt meget tid på mails frem og tilbage omkring bilag der mangler for at regnskabet kan blive bogført. Når du sparer tid - sparer du også penge. Måske du så i stedet, kan få nogle ydelser der skaber større værdi for din virksomhed…
Flere tips:
Tag på IVÆKSTs gratis workshop 'Bilag & Bogholderi' i hele landet. Læs mere og tilmeld dig i en by nær dig.
Få gratis e-bogen ”Vejen til bedre cashflow” på Beckregnskab.dk. E-bogen indeholder 9 gode råd.
For bedre cashflow
Jette Martine Beck
Merkonom i regnskab
Jette Martine Beck er merkonom i regnskab og har mere end 25 års erfaring med regnskab og økonomi.
I sit regnskabsfirma Beck Regnskab, bliver iværksættere, små og mellemstore virksomheder hjulpet til at få styr på cashflowet. Holder styr på bogholderiet, lønningerne, momsen og kontakt til off. Myndigheder. Giver vejledning omkring optimering af økonomien.
Du kan gratis få e-bogen ”Vejen til bedre cashflow” på www.beckregnskab.dk, ved at tilmelde dig nyhedsbrevet
Følg Beck Regnskab på Google+
Følg på Facebook