Spring over køen til vores gratis kurser. Tilmeld vores nyhedsbrev nu:
Gratis viden, kurser og webinarer inden for online markedsføring og drift af små virksomheder

Christopher Hofman Laursen

Lead SEO hos IMPACT Extend. Tidligere hos Quisma / GroupM. Har lige opdateret min blog post om, hvordan man skal arbejde med sin SEO søgeordsanalyse i 2019.

Har hjulpet virksomheder som Banco Santander, Ford, Nets, Q8 og PWT til tops i Google. Taler til SEOday 2018 og 2019, co-writer af blog post på Backlinko, skriver om SEO hos Dansk Markedsføring og har skrevet bogen Countering Brandjacking in the Digital Age (Springer, 2013).

Inden SEO-karrieren grundlagde og solgte jeg to virksomheder (webshop og Adwordsbureau).

Du kan finde mig på LinkedIn.

EKSPERTENS BLOGINDLÆG

Black Friday SEO
Christopher Hofman Laursen
Tags: Kommunikation & Markedsføring

Røgen har lagt sig efter Black Friday. I denne artikel vil jeg vise dig, hvorfor du skal arbejde med SEO til højtider og årlige events. Der var ca. 85.000 søgninger i Google om Black Friday i november og nolge rigtig interessante observationer.

værktøj til at finde søgeord som jakkesæt
Christopher Hofman Laursen
Tags: Kommunikation & Markedsføring

Som mange andre SEO specialister bruger jeg dagligt Excel. Men I dette indlæg fortæller jeg om mit nye yndlingsværktøj, som er langt bedre til at crunche store datasæt og få nye SEO indsigter.

Christopher Hofman Laursen
Tags: Kommunikation & Markedsføring

Hvor god er din virksomhed til at lave en SEO strategi og eksekvere på den? Tjek vores SEO matrix og få svaret.

Christopher Hofman Laursen
Tags: IT

Har du styr på linkbuilding? Brug denne nemme og hurtige strategi. 

Christopher Hofman Laursen
Tags: IT

Det skader brugeroplevelsen, hvis du linker forkert! Få styr på dine links med Screaming Frog SEO Spider.

Christopher Hofman Laursen
Tags: IT, Salg

Hvis du vil ligge på side 1 i Google på dine udvalgte søgeord, så SKAL du have andre hjemmesider til at linke til din hjemmeside. Links er populært sagt stemmesedler, som fortæller Google, hvor relevant din hjemmeside er i forhold til dine konkurrenters.


I ET STOLT SAMARBEJDE MED

Endnu ikke bruger på IVÆKST? Opret dig her