Spring over køen til vores gratis kurser. Tilmeld vores nyhedsbrev nu:
Gratis viden, kurser og webinarer inden for online markedsføring og drift af små virksomheder

Casper Pedersen

Partner, Content Marketing Company & Social Selling Company 

Casper Pedersen er til daglig partner i Content Marketing Company og Social Selling Company, der har fokus på at konvertere indhold til forretning.

Han er digitalt indfødt og frygter derfor ikke den digitale udvikling. Han ved altid, hvad der rør sig på den digitale front. Han prioriterer at indsamle ny viden, så han kan hjælpe virksomheder med at skabe en bedre forretning.

Casper har hjulpet alle slags organisationer store som små, private, frivillige og offentlige. Hans enorme digitale viden bruges dagligt, når han rådgiver og hjælper virksomheder til at øge deres vækst gennem godt og værdifuldt indhold.

Det bedste for Casper er, når hans viden kan gøre en forskel for andre. Derfor deler han meget gerne ud af sin viden til IVÆKST brugerne og på sin LinkedIn-profil.

EKSPERTENS BLOGINDLÆG

Casper Pedersen
Partner, Content Marketing Company & Social Selling Company 
Tags: Kommunikation, Kommunikation & Markedsføring

Mange tror, at Storytelling er et fluffy begreb, som marketing bruger. Men faktum er, at historiefortælling engagerer dine læsere, lyttere og seere. Jeg vil gå så langt at sige, at storytelling er et stærkt psykologisk marketingværktøj. 

Casper Pedersen
Partner, Content Marketing Company & Social Selling Company 
Tags: Kommunikation, Kommunikation & Markedsføring, Salg

Formålet med ethvert website må være at have så meget relevant trafik som muligt. Jo billigere du kan gøre det, desto bedre er det. Blogging er en billig og effektiv måde til at drive relevant trafik ind på dit website.

Casper Pedersen
Partner, Content Marketing Company & Social Selling Company 
Tags: Kommunikation, Kommunikation & Markedsføring, Salg

Alt for ofte ser jeg, at virksomheder spiller deres salgskort helt forkert på de sociale medier. De har så travlt med at spame brugerne med salgsbudskaber og salgsannoncer. Sandheden er bare, at brugerne ikke er på de sociale medier for at blive solgt. Det virker derfor på mig som om, at virksomhederne slet ikke forstår spillereglerne.

Casper Pedersen
Partner, Content Marketing Company & Social Selling Company 
Tags: Kommunikation & Markedsføring

Hvis vi skal skabe kvalitetsindhold, så skal vi turde at tale til et mindre udsnit af mennesker frem for alle. Derfor kan det være vigtigere at fokusere på relevante visninger frem for antallet. 

Casper Pedersen
Partner, Content Marketing Company & Social Selling Company 
Tags: Kommunikation, Kommunikation & Markedsføring, Salg

Spørgsmål der bør stilles til din salgs- og marketingafdeling. 

Casper Pedersen
Partner, Content Marketing Company & Social Selling Company 
Tags: Arbejdsliv & Tendenser, Kommunikation & Markedsføring

Kunderne er fuldstændig ligeglade med, hvad du sælger. De vil langt hellere høre, hvorfor du sælger det.

167 indlæg
37 indlæg
74 indlæg
17 indlæg
52 indlæg
176 indlæg
203 indlæg
38 indlæg

I ET STOLT SAMARBEJDE MED

Endnu ikke bruger på IVÆKST? Opret dig her