Spring over køen til vores gratis kurser. Tilmeld vores nyhedsbrev nu:
Gratis viden, kurser og webinarer inden for online markedsføring og drift af små virksomheder

Nicolaj Hovmand Nielsen

Head of Owned Media, GroupM

Nicolajs primære fokusområder behæfter sig owned media området, med særligt fokus på SEO og CRO. Erfaringen er skabt igennem flere år i web- samt mediabureau branchen – samt en længere periode som selvstændig marketing konsulent i Asien.

Nicolaj har arbejdet med en række af Danmarks største e-commerce indenfor SEO og CRO,; hvilket blandt andet tæller Bolia og XL BYG.

Mød Nicolaj på Google+

EKSPERTENS BLOGINDLÆG

Nicolaj Hovmand Nielsen
Head of Owned Media, GroupM
Tags: IT, Kommunikation & Markedsføring

Når man vælger at foretage store ændringer på sin hjemmeside, så skal man ofte tænke ekstra meget over skiftet, fra søgemaskinernes vinkel. Et sådan skift kan være grundet nyt design, ny platform eller et helt nyt navn.

Nicolaj Hovmand Nielsen
Head of Owned Media, GroupM
Tags: Kommunikation & Markedsføring, Salg

Vi fortsætter vores fokus på webshops. Nicolaj Hovmand Nielsen giver dig her tips til at arbejde med SEO, så du kan komme forrest i kampen om kunderne.

Nicolaj Hovmand Nielsen
Head of Owned Media, GroupM
Tags: Administration

Bliver 2015 året, hvor du får en blog for din virksomhed? 

Nicolaj Hovmand Nielsen
Head of Owned Media, GroupM
Tags: Administration

Bliv klogere på, hvorfor du skal fjerne ressourcer fra kunderekruttering, og skabe kundeloyalitet hos dine eksisterende kunder. Du får 5 grunde til, hvorfor sms markedsføring kan være måden at skabe kundeloyalitet.

Nicolaj Hovmand Nielsen
Head of Owned Media, GroupM
Tags: Administration, IT

Læs med, hvis du gerne vil blive lidt klogere på bloggermarkedsføring, og hvordan du med fordel kan benytte det som en del af din fremtidige markedsføringsstrategi.

167 indlæg
37 indlæg
74 indlæg
17 indlæg
52 indlæg
176 indlæg
203 indlæg
38 indlæg

I ET STOLT SAMARBEJDE MED

Endnu ikke bruger på IVÆKST? Opret dig her