Nicolaj Hovmand Nielsen

Head of Owned Media, GroupM

Nicolajs primære fokusområder behæfter sig owned media området, med særligt fokus på SEO og CRO. Erfaringen er skabt igennem flere år i web- samt mediabureau branchen – samt en længere periode som selvstændig marketing konsulent i Asien.

Nicolaj har arbejdet med en række af Danmarks største e-commerce indenfor SEO og CRO,; hvilket blandt andet tæller Bolia og XL BYG.

Mød Nicolaj på Google+

EKSPERTENS BLOGINDLÆG

Nicolaj Hovman…

Head of Owned Media, GroupM

Når man vælger at foretage store ændringer på sin hjemmeside, så skal man ofte tænke ekstra meget over skiftet, fra søgemaskinernes vinkel. Et sådan skift kan være grundet nyt design, ny platform eller et helt nyt navn.

Nicolaj Hovman…

Head of Owned Media, GroupM

Vi fortsætter vores fokus på webshops. Nicolaj Hovmand Nielsen giver dig her tips til at arbejde med SEO, så du kan komme forrest i kampen om kunderne.

Nicolaj Hovman…

Head of Owned Media, GroupM

Bliver 2015 året, hvor du får en blog for din virksomhed? 

Nicolaj Hovman…

Head of Owned Media, GroupM

Bliv klogere på, hvorfor du skal fjerne ressourcer fra kunderekruttering, og skabe kundeloyalitet hos dine eksisterende kunder. Du får 5 grunde til, hvorfor sms markedsføring kan være måden at skabe kundeloyalitet.

Nicolaj Hovman…

Head of Owned Media, GroupM

Læs med, hvis du gerne vil blive lidt klogere på bloggermarkedsføring, og hvordan du med fordel kan benytte det som en del af din fremtidige markedsføringsstrategi.

x
Få besked i din indbakke om nye
gratis livestreams, kurser og events
for små og mellemstore virksomheder
x
Få besked i din indbakke om nye
gratis livestreams, kurser og events
for små og mellemstore virksomheder
Tilmeld dig vores nyhedsbrev nu.
Du kan altid framelde dig med et enkelt klik.