Mads Fischer

Indehaver/Online Marketing Specialist

Mads hjælper virksomheder med, at udvikle og optimere deres digitale tilstedeværelse.

Han har mere end 10 års marketing og salgs erfaring. For Mads handler det om, at markedsføring skal være værdiskabende sammenhængende.

Han interesserer sig ikke for at hjælpe virksomheder med deres SEO (eksempelvis), uden at næste step i markedsføringen også er gennemtænkt. Med Leads2Sale er Mads' fokus at optimere mindre/mellemstore virksomheders digitale tilstedeværelse ved at skabe flere og bedre leads, som bliver til kunder. Samtidig vil han helst opfattes som virksomhedens sparringspartner og eksterne ressource.

Er du interesseret i, hvorledes du udnytter det fulde potentiale af din marketing og salgsindsats, så download Mads' e-bog her.

Primære emner for IVÆKST Bloggen vil være: Strategi, optimering og anvendelse af online marketing i mindre/mellemstore virksomheder.

Link til gratis guide: Marketingcruise

Mød Mads på Google+

EKSPERTENS BLOGINDLÆG

Mads Fischer

Indehaver/Online Marketing Specialist

Nøglen til bedre salg er en effektiv salgspipeline. Teenagers opførsel og måde at opbygge deres sociale eksistens, kan du og din forretning lære meget af, når du skal udvikle din forretning og styrke dit brand. 

Mads Fischer

Indehaver/Online Marketing Specialist

Tags:
Salg

At være selvstændig eller Iværksætter kræver, at du eller en i din virksomhed får ”langet nogle produkter over disken”! For mange er det lig med, at du skal snakke med mennesker og ”sælge” dit produkt. En udfordring for mange, også selv om man ikke ser sig selv som værende decideret genert eller introvert. Det korte svar og løsningen for mange er: Content marketing

Mads Fischer

Indehaver/Online Marketing Specialist

Tags:
IT

Content marketing er på manges læber, sociale medier er stadigt hipt grundet nærmest konstante nye niche netværk. Og hvad med e-mail marketing eller fokus på SEO (igen) efter seneste Google opdatering?

Mads Fischer

Indehaver/Online Marketing Specialist

Tags:
IT, Salg

Står du foran at skulle udarbejde din virksomheds første online marketing strategi? Læs med her og få i 4 trin analyseret og vurderet markedet, opsat målene for din indsats, defineret hvordan disse opnås, og bliver bevidst om potentielle udfordringer, inden de opstår.

x
Få besked i din indbakke om nye
gratis livestreams, kurser og events
for små og mellemstore virksomheder
x
Få besked i din indbakke om nye
gratis livestreams, kurser og events
for små og mellemstore virksomheder
Tilmeld dig vores nyhedsbrev nu.
Du kan altid framelde dig med et enkelt klik.