IVÆRKSÆTTERHOTLINE
Få den hjælp du søger
Læs mere
Tlf. 7013 0313 (Hverdage 8.00-20.00)
Skriv en mail med dit spørgsmål
Spring over køen til vores gratis kurser. Tilmeld vores nyhedsbrev nu:

Send en mail til hotlinen:

Kom først i køen

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få alle vores gratis aktiviteter direkte i din inbox.

Bloggen

Hvad er forskellen på søgeordstyper i AdWords?

De fleste AdWords-annoncører overvejer grundigt hvilke søgeord, de ønsker at få vist deres AdWords-annoncer på. Det er der også god grund til, men der er noget du skal være særlig opmærksom på: Alt efter den valgte matchtype, kan dine AdWords-annoncer komme frem på søgeord du formentlig slet ikke har taget stilling til. Det er i det store hele positivt, at dine annoncer kan blive vist i forbindelse med andre lignende søgeord. Men hvis du ikke kender til forskellen på matchtyperne, så kan du risikere at betale for klik i forbindelse med søgninger, der langt fra er relevante for din virksomhed - og det er penge lige ud af vinduet.

Det er specielt hvis du bruger matchtyperne ”bredt match” og ”modificeret bredt match”, at du skal være særlig opmærksom.

Denne oversigt kan du bruge som redskab til at kende forskel på søgeordenes matchtyper i AdWords:

Matchtyper for søgeord i Google AdWords - GenieWords

Del indlægget med venner og kollegaer

KOMMENTER PÅ Google+

Henter kommentarer ...

Blog ekspert

Head of SEM, GenieWords

Rasmus er AdWords-certificeret og specialiseret i søgemaskinemarkedsføring for små virksomheder. Med sin erfaring fra GenieWords, har Rasmus et solidt indblik i de udfordringer, som mindre virksomheder kæmper med hver eneste dag.

EKSPERTENS BLOGINDLÆG

Head of SEM, GenieWords

Rasmus er AdWords-certificeret og specialiseret i søgemaskinemarkedsføring for små virksomheder. Med sin erfaring fra GenieWords, har Rasmus et solidt indblik i de udfordringer, som mindre virksomheder kæmper med hver eneste dag.

Få relevant viden om vækst. Snyd ikke dig selv for disse vitaminer til din virksomhed

HOLD DIG OPDATERET MED NYT FRA IVÆKST

GÅ ALDRIG MERE GLIP AF DET BEDSTE TIL DIN VIRKSOMHED

I ET STOLT SAMARBEJDE MED

Endnu ikke bruger på IVÆKST? Opret dig her