Få besked i din indbakke om nye
gratis livestreams, kurser og events
for små og mellemstore virksomheder
Få besked i din indbakke om nye
gratis livestreams, kurser og events
for små og mellemstore virksomheder
Tilmeld dig vores nyhedsbrev nu.
Du kan altid framelde dig med et enkelt klik.
Gratis viden, kurser og webinarer inden for online markedsføring og drift af små virksomheder

Bloggen

Samler du på ros?

Hvad afgør lige forskellen? 

Det kan være svært at sige, men en ting ved jeg med sikkerhed: Det er et kæmpe motivations-boost at modtage ros og anerkendelse fra andre. Og den del tillægges som regel altid de gode dage. Det tror jeg de fleste vil give mig ret i.  

Ved nogle lejligheder er vi så heldige at være omgivet af mennesker, der er opmærksomme på at rose og anerkende vores arbejde, hvilket jo altid er fedt. Det giver nemlig en ordentlig omgang af den søde dopamin, som jo føles super godt - Du kender det helt sikkert. 

Problemet er blot, at dopaminen og den lækre følelse, fordufter igen - sådan er det altid.  Og fra tid til anden dukker de dårlige dage atter op. 

 

Dette er grunden til, at jeg samler på ros. 

I en note på min telefon finder du en efterhånden en lang liste af rosende ord. Primært fra Relions kunder, da det er kundernes ros, der motiverer mig mest. 

Når så de dårlige dage atter dukker op, så åbner jeg blot noten og læser gennem de rosende ord. Dette er også grunden til, at vi vælger at dele anmeldelser fra kunder på vores forside. 

Når mine øjne flyder ned over teksten med de taknemmelige ord, så frembringer det atter den rare følelse og tilmed, minder det mig om den forskel, som mit team og jeg er med til at skabe for andre mennesker. 

Derfra er jeg igen topmotiveret. 

 

Prøv det selv. 

Du ved alligevel aldrig, hvornår du får brug for gode testimonials. Men gør brug af dem løbende, så de ikke fordufter. De kan mange ting. Læs også mit indlæg med 3 tips til at forbedre din hjemmesides testimonials.

Del indlægget med venner og kollegaer

Blog ekspert

Co-founder & CMO hos Relion
 

Hej! Mit navn Kristian Emil. Jeg er medstifter og marketingchef hos software virksomheden Relion.

I Relion hjælper vi travle virksomhedsejere med at gøre vagtplanlægning mere simpelt. Vi har vist, at vagtplanlægning sagtens kan håndteres uden tunge systemer og lange support-tider. Vores gratis vagtplansystem gør det nemt og sikkert for alle, at komme i gang med en mere effektiv hverdag. Og med styr på vagtplan og tidsregistrering, kan ledere bruge deres tid på faktisk at lede. Det er stadig arbejde, bare meget bedre.

EKSPERTENS BLOGINDLÆG

Kristian Emil Larsen
Co-founder & CMO hos Relion  
Tags: Kommunikation

Visuelt content - sådan kan du nemt optimere det.

Kristian Emil Larsen
Co-founder & CMO hos Relion  
Tags: Kommunikation & Markedsføring

2 konkrete tips til optimering af din hjemmeside gennem UX og content

Kristian Emil Larsen
Co-founder & CMO hos Relion  
Tags:

Arbejder du i en B2B-virksomhed, kender du med al sandsynlighed til det: Testimonials.

Co-founder & CMO hos Relion
 

Hej! Mit navn Kristian Emil. Jeg er medstifter og marketingchef hos software virksomheden Relion.

I Relion hjælper vi travle virksomhedsejere med at gøre vagtplanlægning mere simpelt. Vi har vist, at vagtplanlægning sagtens kan håndteres uden tunge systemer og lange support-tider. Vores gratis vagtplansystem gør det nemt og sikkert for alle, at komme i gang med en mere effektiv hverdag. Og med styr på vagtplan og tidsregistrering, kan ledere bruge deres tid på faktisk at lede. Det er stadig arbejde, bare meget bedre.


I ET STOLT SAMARBEJDE MED

Endnu ikke bruger på IVÆKST? Opret dig her