IVÆRKSÆTTERHOTLINE
Få den hjælp du søger
Læs mere
Tlf. 7013 0313 (Hverdage 8.00-20.00)
Skriv en mail med dit spørgsmål
Spring over køen til vores gratis kurser. Tilmeld vores nyhedsbrev nu:

Send en mail til hotlinen:

Kom først i køen

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få alle vores gratis aktiviteter direkte i din inbox.

Branding - vejledning til hvordan du skaber et godt brand

Alle virksomheder vil gerne være kundens foretrukne. At skabe og vedligeholde et stærkt brand - et velkendt varemærke - kan være et afgørende værktøj til at forbedre din virksomheds konkurrenceposition og dermed forøge salget af det produkt eller de services, du leverer. Et stærkt brand kan samtidig betyde, at du kan tillade dig at tage en bedre pris for dit produkt eller din service, da du i kraft af brandet adskiller dig fra dine konkurrenter. Du konkurrerer ikke længere "kun" på pris og kvalitet.

Det er oplagt at tro, at brands kun er noget for store virksomheder. Men det er langt fra tilfældet. Tværtimod har mange mindre virksomheder et langt større behov for at skille sig ud fra mængden, da de ofte også har mange flere konkurrenter end de store virksomheder. Tænk f.eks. på, hvor mange restauranter der ligger i det område, hvor du bor.

Når du skal opbygge og vedligeholde dit brand, skal du fokusere på, hvad dine kunder ønsker, og hvordan du kan levere det. Du skal være konsistent i den måde du håndterer kunderne på, så du altid kan leve op til dit løfte.

Her kan du læse om, hvordan du skaber og vedligeholder et brand, og hvordan du styrer omkostningerne.

Sidst opdateret: 05-06-2011

I ET STOLT SAMARBEJDE MED

Endnu ikke bruger på IVÆKST? Opret dig her