Spring over køen til vores gratis kurser. Tilmeld vores nyhedsbrev nu:
Gratis viden, kurser og webinarer inden for online markedsføring og drift af små virksomheder

Hvad kan vi hjælpe med?

Kunderelationssystemer - CRM - effektiv kundehåndtering

Mindre virksomheder har altid været fokuseret på kunderelationer - om at kende navne, kende til præferencer og tilbyde den type venlig service, som får kunderne til at komme igen.

Men efterhånden som virksomheden vokser, bliver det mere og mere en kamp at skulle forholde sig på et personligt niveau til hver enkelt kunde. Ejeren kan blive mere involveret i driften og mindre i kunderne. Direktører kan bruge mere tid på at håndtere medarbejderproblemer og mindre tid på at kommunikere med kunderne.

Og alligevel er effektiv håndtering af disse kunderelationer nøglen til overskud.
I dag findes der en lang række virksomhedsprogrammer, som indsamler nøgleoplysninger om kunderne - salgshistorik, præferencer, oplysninger om kontaktpersoner og meget mere - og som fremlægger dem på en måde, som er både nyttig og lettere at styre. Denne type programmer kaldes ofte "Customer Relationship Management" - eller CRM. Inden for det sidste årti er CRM kommet i fokus for mange mellemstore virksomheder og iværksættervirksomheder.


Sidst opdateret: 29-04-2014

UDVALGTE KURSER

HOLD DIG OPDATERET MED NYT FRA IVÆKST

GÅ ALDRIG MERE GLIP AF DET BEDSTE TIL DIN VIRKSOMHED

I ET STOLT SAMARBEJDE MED

Endnu ikke bruger på IVÆKST? Opret dig her