Stifter af Weisio ApS
Micky Weis har arbejdet med SEO, Facebook og Content igennem de sidste 8 år. Hans arbejde med bl.a. platformen Tattoodo har resulteret i artikler på bl.a. TechCrunch, Uncrate og Børsen. Ligeledes har Micky haft fingeren med i et hav af start-ups og mellemstore virksomheder som digital konsulent hos bl.a. Thornico A/S, smykkekoncernen Hvisk, Youtube-successen SlikhaarTV m.fl.
Senest har Micky fungeret som CMO i Firtal Web A/S, hvor han har påtaget sig rollen som digital chef for 8 forskellige webshops og en omsætning på den gode side af 80 millioner kroner. I dag er Micky vendt tilbage til konsulentlivet efter 2 års pause og har startet konsulentfirmaet Weisio ApS, der varetager det meste af online-paletten for en lang række danske og udenlandske virksomheder. Den resterende tid bruger han på at vejlede over 5.000 månedlige læsere på hans personlige blog, Mickyweis.com.