Stine Franker Holm

Content creator, PR & marketing manager, HairLust

Jeg er en kreativ tekstnørd med en passion for at kommunikere værdier og bæredygtighed på alle mulige måder, og helst med et farverigt islæt. Hos HairLust får jeg udløb for alt dette og mere til som ansvarlig for alle marketing og PR initiativer på det danske marked, herunder bl.a. content creation, influencer marketing, SEO, linkbuilding, PR, andre online marketing initiativer. Det kommer der selvfølgelig en masse god læring ud af, som jeg vil dele med jer her på Ivækst bloggen. Jeg håber, I vil læse med. 

EKSPERTENS BLOGINDLÆG

Stine Franker Holm

Content creator, PR & marketing manager, HairLust

Influencers har utroligt meget at skulle have sagt i dagens mediebillede, og influencer marketing er efterhånden blevet en enorm industri. Men man kan hurtigt spilde mange penge, hvis ikke kampagnerne planlægges ordentligt, eller man som brand ikke er opmærksom på nogle af de mange fælder, der lurer under overfladen, når man begiver sig hovedkulds ind i influencer minefeltet. Så hvordan får man succes med influencer marketing i 2020, og hvad skal man være særligt opmærksom på, når man begiver sig ud i arbejdet med influencers - både lokalt og på tværs af landegrænser? Dét og mere til får du svarene på her:

x
Få besked i din indbakke om nye
gratis livestreams, kurser og events
for små og mellemstore virksomheder
x
Få besked i din indbakke om nye
gratis livestreams, kurser og events
for små og mellemstore virksomheder
Tilmeld dig vores nyhedsbrev nu.
Du kan altid framelde dig med et enkelt klik.