Spring over køen til vores gratis kurser. Tilmeld vores nyhedsbrev nu:
Gratis viden, kurser og webinarer inden for online markedsføring og drift af små virksomheder

Søren Stensby

Marketing medarbejder i Koda - med passion for musik of branding

Søren har studeret Music Management samt Management of Creative Business Processes på CBS, men er oprindeligt uddannet musiker fra Rytmisk Musikkonservatorium.
Som reklamemusik-producer, musikbooker, marketingmedarbejder og in-store music tilrettelægger ligger Sørens primære ekspertise inden for musik og branding.
I dag arbejder Søren i Kodas markedsafdeling med kundekommunikation og marketing.
På IVÆKST Bloggen sætter Søren fokus, hvordan virksomheder kan bruge musik og lyd strategisk til at styrke kundeoplevelsen, medarbejdermotivation og brand-kommunikation.

Mød også Søren på LinkedIn

EKSPERTENS BLOGINDLÆG

Søren Stensby
Marketing medarbejder i Koda - med passion for musik of branding
Tags: Arbejdsliv & Tendenser, Kommunikation & Markedsføring

Når du tilrettelægger musikprofilen i din forretning, er der nogle vigtige trade-offs, du bør tage stilling til – særligt i forhold til balancen mellem medarbejdermotivation og brandkonsistens. Gennem seks punkter guider indlægget dig gennem de vigtigste dimensioner.


I ET STOLT SAMARBEJDE MED

Endnu ikke bruger på IVÆKST? Opret dig her