Få besked i din indbakke om nye
gratis livestreams, kurser og events
for små og mellemstore virksomheder
Få besked i din indbakke om nye
gratis livestreams, kurser og events
for små og mellemstore virksomheder
Tilmeld dig vores nyhedsbrev nu.
Du kan altid framelde dig med et enkelt klik.
Gratis viden, kurser og webinarer inden for online markedsføring og drift af små virksomheder

Søren Stensby

Marketing medarbejder i Koda - med passion for musik of branding

Søren har studeret Music Management samt Management of Creative Business Processes på CBS, men er oprindeligt uddannet musiker fra Rytmisk Musikkonservatorium.
Som reklamemusik-producer, musikbooker, marketingmedarbejder og in-store music tilrettelægger ligger Sørens primære ekspertise inden for musik og branding.
I dag arbejder Søren i Kodas markedsafdeling med kundekommunikation og marketing.
På IVÆKST Bloggen sætter Søren fokus, hvordan virksomheder kan bruge musik og lyd strategisk til at styrke kundeoplevelsen, medarbejdermotivation og brand-kommunikation.

Mød også Søren på LinkedIn

EKSPERTENS BLOGINDLÆG

Søren Stensby
Marketing medarbejder i Koda - med passion for musik of branding
Tags: Arbejdsliv & Tendenser, Kommunikation & Markedsføring

Når du tilrettelægger musikprofilen i din forretning, er der nogle vigtige trade-offs, du bør tage stilling til – særligt i forhold til balancen mellem medarbejdermotivation og brandkonsistens. Gennem seks punkter guider indlægget dig gennem de vigtigste dimensioner.


I ET STOLT SAMARBEJDE MED

Endnu ikke bruger på IVÆKST? Opret dig her