Henning Madsen

Head of SEO, InboundCPH.dk

Henning Madsen er SEO-pioner på europæisk plan. Han begyndte at arbejde professionelt med SEO allerede i 1998 – før der var noget, der hed Google – og han har arbejdet med strategisk SEO for en række store danske og internationale virksomheder, heriblandt Novo Nordisk, Rockwool, Coca-Cola, Mærsk, FIAT, Berlingske, Aller, Spies og sidst men ikke mindst Vatikanet.

Hennings spidskompetencer er strategisk SEO og business development. Han holder desuden mere end 30 seminarer og uddannelsesforløb årligt i online markedsføring med fokus på SEO.

Google+

LinkedIn

EKSPERTENS BLOGINDLÆG

Tags:
IT

Få et hurtigt overblik over de ti vigtigste SEO-tendenser i 2018. Tendenser, der får stor betydning for, hvordan du skal arbejde med søgemaskineoptimering (SEO) i det nye år.

Få et hurtigt overblik over de otte vigtigste SEO-trends i 2017. Trends, der får stor betydning for, hvordan du skal arbejde med søgemaskineoptimering (SEO) fremadrettet.

x
Få besked i din indbakke om nye
gratis livestreams, kurser og events
for små og mellemstore virksomheder
x
Få besked i din indbakke om nye
gratis livestreams, kurser og events
for små og mellemstore virksomheder
Tilmeld dig vores nyhedsbrev nu.
Du kan altid framelde dig med et enkelt klik.