Den gode kundeoplevelse er super vigtig for dig og din webshop at have fokus på, fordi dine kunder er jo hele grundlaget for din webshops eksistens. Denne episode har derfor fokus på at skabe den bedste kunderejse, så du får loyale kunder, der kommer tilbage igen og igen.
I denne video kan du møde Christian fra herretøjsmærket SHAPING NEW TOMORROW. SHAPING NEW TOMORROW har mange loyale og tilbagevendende kunder, og i denne episode kan du høre meget mere om deres vækstrejse med kunden i centrum. Du vil høre, hvordan SHAPING NEW TOMORROW fokuserer på personificeret kundeservice og tovejskommunikation med deres kunder. Dertil får du nogle gode råd til, hvordan du kan skabe en bedre kundeoplevelse for dine kunder.
LINKS OG REFERENCER:
I denne video kan du høre mere om, hvordan du med kundeservice og logistik kan sikre, at dine kunder får en bedre oplevelse i din webshop. Kiranan og Louise kommer til at give dig gode råd, der kan hjælpe dig til at få bedre styr på kundeservice og logistik.
LINKS OG REFERENCER:
I denne video kan du lære, hvordan gavekort fungerer i Shopify. Louise og Kiranan viser dig, hvordan du kan lave og sælge gavekort i din webshop, så kunderne kan få en helhedsoplevelse, når de besøger din webshop.
LINKS OG REFERENCER:
I denne video gennemgår Kiranan og Louise de forskellige måder at lave rabatter på i Shopify. Dette kan være godt for dig at vide, da det kan drage flere kunder til din webshop - men også gøre eksisterende kunder mere loyale.
LINKS OG REFERENCER:
I denne video kan du lære, hvordan du administrerer ordrer, så dine kunder hurtigt og nemt oplever et godt købsflow. Kiranan og Louise sætter dig ind i manuel og automatisk ordrebehandling - og giver dig gode råd, så du kan finde den bedste metode for ordreadministration for din webshop.
LINKS OG REFERENCER:
I denne video gennemgår vi, hvordan man kan sende automatiserede systemmails til sine kunder for at sikre, at de modtager alt den information, som de har brug for. Det er vigtigt, at kunderne føler sig informeret, så deres gode kundeoplevelse fortsætter efter de har lagt en ordre. Kiranan og Louise præsenterer dig for forskellige måder, du kan lave flotte systemmails til dine kunders indbakke.
LINKS OG REFERENCER:
I denne video får du tips og tricks til, hvilke funktioner, der kan hjælpe dig med at få mere loyale kunder. Siden det er billigere (og måske også bedre) for din webshop at sælge til eksisterende kunder end nye kunder, er det en god idé at fokusere på, hvordan du kan få dine kunder til at komme tilbage til din webshop.
Webshop Academy er designet for dig, der har aspirationer om at blive ejer af en succesfuld webshop. Er du klar til at bygge din egen webshop, eller vil du blot optimere din eksisterende webshop? Så er det her, du starter din rejse fra drøm til driftig webshopejer.
Kiranan er partner, CCO og medstifter af Shopify-bureauet Grafikr. Kiranan er som én af de færreste i Danmark ceritificeret i Shopify og er derfor en vaskeægte Shopify-ekspert. I virksomheden Grafikr er Kiranan ansvarlig for rådgivning og salg af de mere tekniske og krævende løsninger indenfor hjemmesider og webshops. Han har derfor været med til at bygge nogle af Danmarks allerstørste webshops.
Louise er direktør og medstifter af virksomheden GenieWords, som laver målrettet online markedsføring for små virksomheder med små budgetter. Louise har arbejdet med online markedsføring i små virksomheder i 8 år. Hun ved om nogen hvilke udfordringer man som ejer af en lille virksomheder står overfor. Omvendt ved hun også hvad der virker, når tiden, pengene og kompetencerne er begrænsede.
I følgende artikel vil jeg komme med 3 råd omkring, hvad du bør huske på, før du starter en webshop.