Loading...

Kurset er afholdt.
De fleste kurser afholdes igen, så hold øje med nyhedsbrevet hvor de annonceres.

Workshop: Google Ads 2 for virksomheder

Kampagnestyring og basal optimering

Se listen over alle livestreams her

3 gode grunde til at tage på workshoppen:
 

  • Du får overblik over din Google Ads-konto
  • Du får indblik i hvilke annoncer, der fører til flest henvendelser/tilmeldinger med konverteringssporing
  • Du får landets bedste eksperter til at komme med deres bedste råd til basal optimering af dine Google Ads-kampagner

Denne workshop er for virksomhedsejere, der allerede annoncerer med Google Ads, og som ønsker at lære at optimere deres Google Ads-kampagner


Hvis du gerne vil have flere af de rigtige kunder til at rette henvendelse til dig, så er Google Ads den stærkeste kanal. Google Ads skubber dig nemlig i toppen på Google, men kun overfor dem, der interesseret i dine ydelser. Men for at få det bedste resultat kræver det, at du ved hvordan du styrer og optimerer dine Google Ads-kampagner. Ved du det? På denne workshop lærer du om kampagnestyring og basal optimering, så du får mest ud af dit annoncebudget.

Denne workshop er for dig, der allerede bruger Google Ads som en del af din markedsføring. Nu ønsker du konkret og målrettet hjælp til at optimere udbyttet.

På workshoppen sidder du med din egen pc og arbejder konkret på dine Google Ads-kampagner under kyndig vejledning af Google Ads-eksperter og Google Certified Partners.

Målgruppe

Se listen over alle livestreams her

Du er virksomhedsejer eller leder i en lille virksomhed med ansvar for markedsføring (Hvis du ejer en webshop, så skal du vælge workshoppen Google Ads 2 for webshops).

Du skal have mindst et par måneders erfaring med Google Ads.

Du skal som minimum have 1 aktiv Google Ads-kampagne kørende, som du kan arbejde med på workshoppen.

Underviser

Find en IVÆKST anbefalet Google AdWords ekspert nær dig  Klik her

Undervisere København og Ishøj:

Simon Paag, Marketing Direktør, Spinnaker Nordic

Simon er ansvarlig for marketing og performance løsninger hos Spinnaker Nordic, som er et bureau, der leverer marketing løsninger og analyse produkter til virksomheder i Danmark og udlandet. Tidligere har Simon arbejdet hos Google's hovedkontor i Irland. Simon stiftede Spinnaker Nordic i 2014 og er idag Premier Partner hos Google.

www.spinnakernordic.com

 

 

 

 

Mads Haulund, Adwords- og rapporteringsspecialist, Spinnaker Nordic

Mads står til dagligt for driften, udviklingen og optimeringen af en række online marketingopgaver hos Spinnaker Nordic. Han arbejder bl.a. med avancerede rapporteringsløsninger, optimering og vedligeholdelse af Adwords samt udvikling og planlægning af online marketingstrategier.

Spinnakernordic.com

 

 

 

Underviser København:

Andreas Solgaard, Beruf

Andreas Solgaard

 

Andreas Solgaard er partner i webbureauet Beruf, hvor han primært håndterer Google AdWords og Google Analytics for både store og små virksomheder.
Andreas har desuden undervist tusindvis af både begyndere og øvede brugere i Google Analytics og Google AdWords. Det sker bl.a. på workshops for Ivækst og Google, på online marketing kurser hos Bigum&Co samt i virksomheder i hele Danmark.

www.beruf.dk

 

 

Tobias Olesen, AdWords Specialist, Beruf

Tobias Olesen er kundeansvarlig og projektleder for Google AdWords-kunder og samarbejdspartnere i Beruf. Hans rolle består primært af at lægge annonceringsstrategier, der får dem til at vækste fremadrettet. Tobias har igennem sit arbejde stor erfaring med Google AdWords-annoncering inden for en bred vifte af brancher.

www.beruf.dk

 

 

 

 

Underviser Kolding og Aarhus:

Christina Søndergaard, Online Marketingchef hos atriumWeb

Christina tror på, at alle der virkelig vil have succes online kan få det. Det handler enten om at tilegne sig viden nok til selv at kunne opnå det, eller om at finde et kompetent og troværdigt bureau at indgå et tæt samarbejde med.

Christina sidder til dagligt med ansvaret for alle produkter inden for online markedsføring, der tilbydes hos atriumWeb: SEO, Google My Business, Facebook og ikke mindst Google Analytics og Google AdWords, som hun også er certificeret i.

atriumWeb.dk

 

 

 

Underviser Silkeborg

Jakob Hofman Pedersen, AdWords Specialist og Partner hos Kendskab


Jakob Hofman Pedersen har mere end 10 års erfaring med online markedsføring og har i gennem tiden hjulpet alle typer af virksomheder.

Jakob er partner i Kendskab, som er et dedikeret online marketing bureau. Kendskab udfører og rådgiver inden for alle disciplinerne: AdWords, SEO, PR og Facebook Ads.

Jakob har undervist hundredvis af kursister, af flere omgange på nogle af landets største digitale konferencer. Derfor besidder Jakob kunsten at formidle på et niveau, hvor alle kan være med – fra iværksætter til professionel.

Kendskab.dk 

 

Undervisere Vejle og Horsens:

Sonny Leach, Professionel Rådgiver hos Mediaworkers

Sonny arbejder til dagligt med flere aspekter inden for online marketing. Herunder både Google AdWords, SEO og sociale medier. Der er ingen tvivl om, at det er en stor passion for Sonny.

Sonny er ikke kun dygtig til online marketing. Han er også en virkelig dygtig formidler og kan levere sit budskab både til nybegyndere og hardcore marketing eksperter.

Sonny er en rutineret underviser og har desuden meget erfaring som professionel rådgiver inden for online tilstedeværelse og andre medier.

mediaworkers.dk 

 

 

Underviser Aalborg

Patrik Lazzarotto, Ekspertblogger på Amino om Google AdWords

Patrik Lazzarotto er specialist i Google AdWords.

Han er stifter af Lazzaweb, som er et bureau specialiseret i hjemmesider til erhverv og Google AdWords og er blandt få firmaer i Danmark Certificeret Google partner.

Til dagligt hjælper Patrick virksomheder i alle størrelser med at få flere nye kunder igennem Google.

lazzaweb.dk

 

 

 

Undervisere Odense:

Thomas Østerkjerhuus, Projektleder og SEO konsulent hos Morning Train

Thomas har en proaktiv indgangsvinkel til online markedsføring. Han tror på at de bedste resultater kommer af et grundigt udført arbejde, samtidigt skal man turde afprøve nye ting. Dette fordi Internettet er fyldt med konkurrerende virksomheder indenfor alle brancher, så det handler om at blive set og skille sig ud.

Til dagligt arbejder Thomas med alle de online markedsføringsprodukter som tilbydes hos Morning Train, herunder SEO, AdWords og SoMe. Han har derfor certificeringer samt stor erfaring med værktøjer som; Google Analytics, Google AdWords, Google My Business, Facebook og Linkedin.

morningtrain.dk

 

 

 

 

 

Program

Eksempel på program i Kolding og Aarhus

  1. Få overblik over din konto
  2. Standard metrics
  3. Konverteringssporing
  4. Avancerede metrics og kolonner
  5. Optimering af kampagner
  6. Automatiske budstrategier

Forberedelse

Du skal medbringe egen pc. 

Du skal som minimum have 1 aktiv Google Adskampagne kørende, som du kan arbejde med på workshoppen.

Husk login til din Google Ads-konto.


VIL DU VÆRE ET SKRIDT FORAN?

Som forberedelse til kurset får du adgang til mere end 100 gratis træningsvideoer, der lærer dig hvordan du bliver bedre på nettet. Videoerne er en oplagt mulighed for at forberede dig til kurset.

Kom i gang ved at klikke her

Google Succes Online

Adresse

I ET STOLT SAMARBEJDE MED

x
Få besked i din indbakke om nye
gratis livestreams, kurser og events
for små og mellemstore virksomheder
x
Få besked i din indbakke om nye
gratis livestreams, kurser og events
for små og mellemstore virksomheder
Tilmeld dig vores nyhedsbrev nu.
Du kan altid framelde dig med et enkelt klik.