Loading...

Kurset er afholdt.
De fleste kurser afholdes igen, så hold øje med nyhedsbrevet hvor de annonceres.

WEBINAR: Målrettet annoncering på Facebook

Sådan rammer du dit B2B kundesegment
  • Introduktion til opsætning af pixels på din hjemmeside
  • Målretning af tidligere besøgende til en specifik underside på fra dit website
  • Målretning mod dine LinkedIn forbindelser

Din virksomhed er på Facebook, og du har sandsynligvis allerede anvendt boost-knappen på de opslag, som du syntes var særlig geniale. Men ved du hvordan du målretter dine annoncer ud over demografi, interesser og lokation?

Dette webinar er til dig, der vil have det maksimale resultat ud af dine annoncekroner på Facebook.

Facebook som annonceplatform er interessant, fordi over 3.500.000 danskere bruger platformen hver måned. Det betyder også, at der befinder sig et godt potentielt kundegrundlag at målrette annoncer mod - Det gælder både B2B og B2C. Annoncering målrettet B2B-kunder er effektivt på Facebook, fordi B2B-kunder i bund og grund er digitale forbrugere på arbejde.

Webbureauet Spinnaker præsenterer dig for de mere avancerede annoncemuligheder og værktøjer til målretning på Facebook. Du får indblik i tre avancerede metoder - nemlig målretning gennem brugernes e-mail, telefonnummer og seneste adfærd på din hjemmeside. Det er særlig gode værktøjer til dig, der har en snæver målgruppe og til dig, der ønsker at eksponere dine annoncer mod et særligt segment.

Målgruppe

Alle der annoncerer på Facebook. Fortrinsvist B2B virksomheder med en snæver målgruppe.

Underviser

Adresse

I ET STOLT SAMARBEJDE MED

x
Få besked i din indbakke om nye
gratis livestreams, kurser og events
for små og mellemstore virksomheder
x
Få besked i din indbakke om nye
gratis livestreams, kurser og events
for små og mellemstore virksomheder
Tilmeld dig vores nyhedsbrev nu.
Du kan altid framelde dig med et enkelt klik.