Kim Sivert fra Rahpa og Amalie Kaae fra Alfons Vinbar
Mød to virksomheder der begge ønsker en ekstra digital bevidsthed og tilstedeværelse i månederne op til Tour de France. Cykeltøjsbutikken Rapha og Alfons' Vinbar vil begge skabe en ekstra markedsføringsindsats og sikre maksimal fordel, når en af alle tiders største begivenheder rammer dansk jord. Vi diskuterer potentielle digitale strategier, og giver de to virksomheder rådgivning fra håndplukket digitale eksperter.
Stefanie Rathschau, Paid Socials, Asento
En af vores eksperter, der gæster studiet, er ekspert i annonceringer på Facebook og Instagram. Stefanie kommer fra marketingbureauet Asento og deler ud af sin viden, så du kan skabe den optimale annoncering, der skaffer kunderne lige derhen, hvor du vil.
Sarah Pedersen, Grafisk markedsføring, Vissuel
Få de basale færdigheder i programmet Canva så du kan skabe grafisk markedsføring, der komplimenterer din visuelle identitet og leverer budskabet på effektiv vis. Canva er oplagt, når du eksempelvis har opsat dine annoncer på de sociale medier, og du skal have skabt ekstra larm.
Louise M. Ø. Nielsen, stifter, GenieWords
Forstå koblingen mellem dine annoncer og den landingsside du leder dine kunder ind til. Louise fra GenieWords deler ud af tips, tricks og overvejelser til den perfekte landingsside, der kommunikerer lige den Call to Action, du vil have!