Gratis viden, kurser og webinarer inden for online markedsføring og drift af små virksomheder
TILMELD NU
Kurset er afholdt.
De fleste kurser afholdes igen, så hold øje med nyhedsbrevet hvor de annonceres.

Tour de France-kickoff: En værktøjskasse til din virksomheds markedsføring

Tirsdag d. 5. april kl. 14.00 på Københavns Erhvervshus' YouTube-kanal!

Bliv klogere på din virksomheds digitale branding-muligheder og få adgang til Københavns Erhvervshus’ digitale værktøjskasse!

Se med når vi sender live d. 5. april 2022 kl. 14.00, hvor vi sætter den digitale dagsorden med vores digitale eksperter. Vi får også besøg af Alfons’ Vinbar og cykelbiksen Rapha, der får muligheden for at stille de spørgsmål de går og bakser med til eksperterne. Vi snakker om hvordan man som virksomhed kan skabe en digital tilstedeværelse, der skaffer kunder og salg og drager fordel af de mange begivenheder og turister, der kommer til København i sommeren 2022.

Vi kommer til at dykke ned i geografisk segmenteret Facebook-annoncering, den perfekte landingsside og grafisk markedsføring ved hjælp af værktøjet Canva.

Vi har en ekstra gave til dig: Efter livestreamet får du adgang til 3 hands-on videoer, der viser dig hvordan du segmenterer dine annoncer geografisk, opretter banner eller flyers i Canva og ikke mindst, hvordan du laver en god landingsside til din virksomhed. Alt sammen gratis! Så sørg for at tilmelde dig, så du får adgang til de mange indsigter og konkrete værktøjer til din virksomhed!

  • Introduktion
  • Deltagere
  • Adresser

Et livestream udover det sædvanlige med værktøjer der skaber digital tilstedeværelse

København er værtsby for Tour de Frances Grand Départ. Turen går gennem store dele af København, hvor verdens øjne ser med. Følg med i dette livestream, hvor du kan få en forståelse for, hvordan du som virksomhed på en simpel måde kan gøre klar til tilstrømningen af turister i sommeren 2022.

I vores livestream får vi besøg af to virksomheder, der søger vejledning til deres digitale univers. Se med når de får rådgivning af vores digitale eksperter inden for emner som geografisk segmenteret Facebook-annoncering, landingpage samt retargeting/mersalg via programmet Canva.

I livestreamet viser vi dig hvilke muligheder du og din virksomhed har, når det kommer til at markedsføre sig i forbindelse med store begivenheder og de mange sommer-turister. Forstå hvordan du på en enkel måde kan ramme bredere og få mere salg. 

Det kan du blive klogere på i dagens livestream: 

  • Hvilke muligheder din virksomhed har for at brande sig i forbindelse med store begivenheder
  • Du kan få inspiration til at promovere dig selv til Tour de France og andre store begivenheder
  • Hvordan din virksomhed skaber mersalg og retargeting af de mange turister, der kommer til København

Kim Sivert fra Rahpa og Amalie Kaae fra Alfons Vinbar

Mød to virksomheder der begge ønsker en ekstra digital bevidsthed og tilstedeværelse i månederne op til Tour de France. Cykeltøjsbutikken Rapha og Alfons' Vinbar vil begge skabe en ekstra markedsføringsindsats og sikre maksimal fordel, når en af alle tiders største begivenheder rammer dansk jord. Vi diskuterer potentielle digitale strategier, og giver de to virksomheder rådgivning fra håndplukket digitale eksperter.

Stefanie Rathschau, Paid Socials, Asento

En af vores eksperter, der gæster studiet, er ekspert i annonceringer på Facebook og Instagram. Stefanie kommer fra marketingbureauet Asento og deler ud af sin viden, så du kan skabe den optimale annoncering, der skaffer kunderne lige derhen, hvor du vil.

Sarah Pedersen, Grafisk markedsføring, Vissuel

Få de basale færdigheder i programmet Canva så du kan skabe grafisk markedsføring, der komplimenterer din visuelle identitet og leverer budskabet på effektiv vis. Canva er oplagt, når du eksempelvis har opsat dine annoncer på de sociale medier, og du skal have skabt ekstra larm. 

Louise M. Ø. Nielsen, stifter, GenieWords

Forstå koblingen mellem dine annoncer og den landingsside du leder dine kunder ind til. Louise fra GenieWords deler ud af tips, tricks og overvejelser til den perfekte landingsside, der kommunikerer lige den Call to Action, du vil have!

IVÆKST arrangementer siden 2010


28616
kursister

17
byer

396
arrangementer

Pris: 0 kr.

For at sikre plads til alle afkræver vi 300 kr. fra dig, hvis du ikke dukker op til kurset eller melder fra mindre end tre dage før afholdelse.

Læs mere om no-show-fee her.

No-show-fee

Vi vil rigtigt gerne tilbyde din plads på gratis kursus til en anden hvis du bliver forhindret, så husk at melde fra i god tid og senest 3 dage inden kursusdagen.

Framelding af kurser kan altid ske under fanen mine tilmeldinger i kursusmenuen på ivaekst.dk. Her får du også et overblik over, hvilke kurser du er tilmeldt.

Pr. d. 1. februar 2013 er der indført en no-show-fee på 300 DKK på IVÆKST kurser. No-show-fee bliver opkrævet hvis du ikke senest 3 dage inden kurset framelder dig. Al eventuel indtægt fra no-show-fees kommer i en pulje, der går til forplejning på kurserne. 

Hvis du står på venteliste og får en plads på kurset, får du en mail om, at du er blevet flyttet til deltagerlisten. Er du i mellemtiden blevet forhindret, skal du huske at framelde kurset, ellers skal du betale no-show-fee.

Sådan virker no-show fee
Når du deltager på et kursus har underviseren en deltagerliste med. På deltagerlisten skriver du under ud for dit navn. Det er dit eget ansvar at registrere dig på deltagerlisten, inden du forlader kurset. IVÆKST sender en faktura på no-show-fee gebyret til alle, der ikke har registreret sig på listen. Skulle dit navn ved en fejl ikke stå på den printede liste, skal du blot skrive dig på i hånden.

Du modtager to remindermails fra IVÆKST, når du er tilmeldt vores kurser. Første remindermail modtager du en uge inden kurset, og anden remindermail modtager du 3 dage inden kurset. Hvis du er blevet forhindret i at deltage, skal du framelde kurset senest 3 dage inden kursusdagen.

Eksempel: Hvis kursusdagen er en torsdag. Vil det sige at du senest kan melde fra om mandagen – også selvom kurset først ligger torsdag eftermiddag.

Hvis du har spørgsmål eller problemer med framelding, er du altid velkommen til at kontakte sekretariatet på kontakt@ivaekst.dk eller +45 7199 2524

Luk

Endnu ikke bruger på IVÆKST? Opret dig her