Langt de fleste bruger rigtig meget tid på sociale medier og Facebook er fortsat en af de mest effektive platforme at nå ud til sine kunder på. Det er derfor rigtig god grund til at at forstå, hvordan det Facebook kan bruges til at styrke din forretning og skabe mere trafik – enten fysisk eller online. Vi dykker bl.a. ned i:
- Strategi for Facebook-annoncering
- Opsætning af KPI’er for din Facebook-annonce
- Den gode kampagneopsætning
- Opbygning og målretning af den gode annonce (relevante målgrupper, indhold, retargeting og CTA’er)
- Fængende indhold og videoer
- Tracking og konvertering
Facebook giver dig mulighed for, at anvende en online marketing strategi, der passer til netop dit budget. Ved enten helt organisk indhold eller annoncering kan du nemt og effektivt fange både nye og eksisterende kunders opmærksomhed. Kurset vil gennemgå fordele, strategier og tips til at anvende Facebook som en marketingkanal. Med udgangspunkt i casen fra det forrige webinar, får du indsigt og værktøjer til, at nå ud til flere følgere og mulige kunder.