Virksomheder, der opnår de bedste resultater ved digital markedsføring, begynder med at tænke strategisk med klare økonomiske mål. Det gælder, hvad enten de søger at styrke den nuværende forretning digitalt eller udforske nye forretningsområder.
Hvis du ikke kan stille de rette spørgsmål, kan du heller ikke få specialisterne til at levere svarene:
-
Hvad koster en ny kunde?
-
Hvordan bidrager kanalerne til et salg?
-
Hvad er kundens livstidsværdi?
-
Hvor mister vi kunderne og hvordan?
-
Hvordan sørger vi for at kunderne kommer igen?
Nøgleordene er overblik og nøgletal. Det er dit ansvar:
Du skal tage styringen i dit digitale markedsføringscockpit
Resultatorienteret tilgang
Hvis du arbejder målrettet med KPI'er, strategi og de rigtige værktøjer kan du gøre en markant forskel for din forretning digitalt. Ofte kræver det en helt særlig tilgang in house og den lærer du mere om her på kurset.
På kurset lærer du bl.a., hvordan du:
-
Ensretter din marketingstrategi med virksomhedens målsætninger
-
Får nyt perspektiv på forretningen og hvad du bør og kan justere
-
Arbejder med KPI’er, der sikre dine mål og retning
-
Optimerer dit budget ud fra, hvad der giver bedst mening