På dette IVÆKST-kursus i samarbejde med Københavns Erhvervshus lærer du at grave dybere i annoncemuligheder, som kan være medvirkende til din succes med din hjemmeside. Hvor traditionel annoncering udsender et budskab til hele verden, så målretter søgemaskinemarkedsføring sig mod en helt bestemt gruppe af personer: Dem der aktivt søger efter dine produkter og tjenester. I Danmark bruger 92% af dem, der køber online Google som søgemaskine, hvorfor meget af undervisningen vil tage afsæt i Google Ads. Du bliver dog også præsenteret for andre alternativer.
På denne workshop vil du også blive klogere på:
-
Muligheder for at lave søgemaskinemarkedsføring
-
Hvordan du når specifikke målgrupper med tilpassede budskaber
-
Hvilke søgninger der er guld værd for din virksomhed
-
Hvordan du vender tidligere besøgende på din hjemmeside til et salg
-
Hvordan du bliver synlig i dit lokalområde for nye kunder
Målgruppe
Dette kursus er målrettet små virksomheder, der gerne vil i gang med SEM-markedsføring. For at deltage på denne workshop kræver det, at du har en færdig hjemmeside, som du aktivt bruger til at markedsføre din virksomhed. Pladserne på workshoppen er forbeholdt deltagere med CVR-nummer.