TILMELD NU
Kurset er afholdt.
De fleste kurser afholdes igen, så hold øje med nyhedsbrevet hvor de annonceres.

Sådan arbejder du med datadrevet marketing

Onsdag d. 22. juni kl. 14.00 på Københavns Erhvervshus' YouTube-kanal!

Understøt din markedsføringsstrategi med data!

Følger du udelukkende dine kreative impulser, når du skal markedsføre et nyt produkt? Og mangler du måske belæg for at gøre som du gør?

Så skal du se med onsdag d. 22/6 kl. 14.00 hvor Simon Westphall Pansch fra bureauet Gorm Agency, gør dig klogere på datadrevet markedsføring. Arbejdet med data kan godt virke kringlet for nogle, men det er det hele værd for din markedsføring.

Hvis man som virksomhed har styr på sin data, kan man lægge den helt rigtige strategi, som rammer den helt rigtige målgruppe. Som virksomhed har man mulighed for hele tiden at være agile og rette ind, hvis dataen viser noget nyt.

  • Introduktion
  • Deltagere
  • Adresser

Ram målgruppen 10 ud af 10 gange!

Den marketing data du benytter til at målrette din kommunikation, kan komme mange steder fra - det handler om at kunne kvalificere dataen til rent faktisk at handle på det.

Til dette livestream bliver du derfor klogere på:

  • Hvad marketing data er.
  • Hvordan du indsamler og systematiserer det.
  • Hvordan du lægger en strategi på baggrund af det.

Lad dig ikke blive afskrækket af dataen! Til dette livestream får du den overordnet indførelse i hvordan, man kan arbejde databaseret med sin markedsføring og det vil være på et niveau som alle kan være med på.

 

Simon Westphall Pansch, Director, Gorm Agency

Simon Westphall Pansch fra Gorm Agency arbejder til dagligt med at forløse markedsføringspotentialet hos diverse virksomheder. Det sker gennem data og teknologi og som resulterer i helstøbte markedsføringsindsatser.

IVÆKST arrangementer siden 2010


26877
kursister

16
byer

355
arrangementer

Pris: 0 kr.

For at sikre plads til alle afkræver vi 300 kr. fra dig, hvis du ikke dukker op til kurset eller melder fra mindre end tre dage før afholdelse.

Læs mere om no-show-fee her.

No-show-fee

Vi vil rigtigt gerne tilbyde din plads på gratis kursus til en anden hvis du bliver forhindret, så husk at melde fra i god tid og senest 3 dage inden kursusdagen.

Framelding af kurser kan altid ske under fanen mine tilmeldinger i kursusmenuen på ivaekst.dk. Her får du også et overblik over, hvilke kurser du er tilmeldt.

Pr. d. 1. februar 2013 er der indført en no-show-fee på 300 DKK på IVÆKST kurser. No-show-fee bliver opkrævet hvis du ikke senest 3 dage inden kurset framelder dig. Al eventuel indtægt fra no-show-fees kommer i en pulje, der går til forplejning på kurserne. 

Hvis du står på venteliste og får en plads på kurset, får du en mail om, at du er blevet flyttet til deltagerlisten. Er du i mellemtiden blevet forhindret, skal du huske at framelde kurset, ellers skal du betale no-show-fee.

Sådan virker no-show fee
Når du deltager på et kursus har underviseren en deltagerliste med. På deltagerlisten skriver du under ud for dit navn. Det er dit eget ansvar at registrere dig på deltagerlisten, inden du forlader kurset. IVÆKST sender en faktura på no-show-fee gebyret til alle, der ikke har registreret sig på listen. Skulle dit navn ved en fejl ikke stå på den printede liste, skal du blot skrive dig på i hånden.

Du modtager to remindermails fra IVÆKST, når du er tilmeldt vores kurser. Første remindermail modtager du en uge inden kurset, og anden remindermail modtager du 3 dage inden kurset. Hvis du er blevet forhindret i at deltage, skal du framelde kurset senest 3 dage inden kursusdagen.

Eksempel: Hvis kursusdagen er en torsdag. Vil det sige at du senest kan melde fra om mandagen – også selvom kurset først ligger torsdag eftermiddag.

Hvis du har spørgsmål eller problemer med framelding, er du altid velkommen til at kontakte sekretariatet på kontakt@ivaekst.dk eller +45 7199 2524

Luk

Endnu ikke bruger på IVÆKST? Opret dig her