Tre gode grunde til at tage på dette kursus
-
Du får optimeringsforslag til din online tilstedeværelse
-
Du lærer at omsætte teori til praktik gennem detailcases
-
Du lærer at analysere på data og bruge disse i dine beslutninger
Introduktion
Den danske detailbranche står lige nu overfor store udfordringer. Nye forbrugsmønstre og digitale muligheder presser de fysiske detailbutikker til at sælge mere. Netbutikkerne stiller store krav til, at de fysiske butikker omstiller sig til den digitale virkelighed.
Forbrugerne er i dag digitale som aldrig før. Trods det opfatter brugerne ikke e-handel og fysisk detailhandel som forskellige. De ser i stedet én butik, som man kan besøge på flere måder bare den opfylder ens forventninger.
De danske forbrugere handler i dag i en kombination af både fysiske butikker og netbutikker. Det tvinger alle fysiske detailbutikker til at fokusere på sin online tilstedeværelse og øget salg på tværs af platforme, hvis de fortsat vil holde liv i forretningen og undgå butiksdøden.
IVÆKST har i samarbejde med Københavns Erhvervshus allieret sig med nogle af landets bedste online eksperter fra bureauet Beruf, der er specialister i online markedsføring og webdesign.
Til dette arrangement får du gennem inspirationsoplæg råd og vejledning til, hvordan du tuner din digitale tilstedeværelse, laver den perfekte AdWords-kampagne.
Oplæggene vil desuden best practice eksempler og cases fra detailbranchen.
Målgruppe
Arrangementet forudsætter, at du allerede kender til mulighederne samt væsentligste begreber inden for online marketing.