Loading...

Kurset er afholdt.
De fleste kurser afholdes igen, så hold øje med nyhedsbrevet hvor de annonceres.

Nye vilkår for detailbutikkerne

Bliv klar til at tage kampen op mod nethandlen

Til dette arrangement får du gennem inspirationsoplæg råd og vejledning til, hvordan du tuner din digitale tilstedeværelse samt skaber mere salg i den fysiske detailbutik.  

Introduktion

Tre gode grunde til at tage på dette kursus

  • Du får optimeringsforslag til din online tilstedeværelse
     
  • Du lærer at omsætte teori til praktik gennem detailcases
     
  • Du lærer at analysere på data og bruge disse i dine beslutninger


Introduktion

Den danske detailbranche står lige nu overfor store udfordringer. Nye forbrugsmønstre og digitale muligheder presser de fysiske detailbutikker til at sælge mere. Netbutikkerne stiller store krav til, at de fysiske butikker omstiller sig til den digitale virkelighed.

Forbrugerne er i dag digitale som aldrig før. Trods det opfatter brugerne ikke e-handel og fysisk detailhandel som forskellige. De ser i stedet én butik, som man kan besøge på flere måder bare den opfylder ens forventninger.

De danske forbrugere handler i dag i en kombination af både fysiske butikker og netbutikker. Det tvinger alle fysiske detailbutikker til at fokusere på sin online tilstedeværelse og øget salg på tværs af platforme, hvis de fortsat vil holde liv i forretningen og undgå butiksdøden. 

IVÆKST har i samarbejde med Københavns Erhvervshus allieret sig med nogle af landets bedste online eksperter fra bureauet Beruf, der er specialister i online markedsføring og webdesign.

Til dette arrangement får du gennem inspirationsoplæg råd og vejledning til, hvordan du tuner din digitale tilstedeværelse, laver den perfekte AdWords-kampagne.

Oplæggene vil desuden best practice eksempler og cases fra detailbranchen.

Målgruppe

Arrangementet forudsætter, at du allerede kender til mulighederne samt væsentligste begreber inden for online marketing. 

 

 

 

Underviser

Målgruppe

Arrangementet forudsætter, at du allerede kender til mulighederne samt væsentligste begreber inden for online marketing.

Forberedelse

Kurset kræver ingen form for forberedelse.

Program

Marketingsbureauet Beruf

1. Oplæg: Hvordan bruger man data til at få flere kunder i butikken

2. Oplæg: AdWords og den perfekte kampagne med afsæt i cases fra detailbranchen

Case: Geppels Legetøj

Ud over bureauet Beruf, så taler taler ejeren af Danmarks ældste legetøjskæde Geppels. Hør blandt andet, hvordan Geppels tog springet og fik succes med deres online aktiviteter og hvordan de i dag supplerer deres fysiske butik med en online forretning. Ejer Lars Nybjerg giver et indblik i sine erfaringer og ikke mindst hvilke udfordringer han mødte, da han tog Danmarks ældste legetøjskæde online.

Se mere om Geppels her

Adresse

I ET STOLT SAMARBEJDE MED

x
Få besked i din indbakke om nye
gratis livestreams, kurser og events
for små og mellemstore virksomheder
x
Få besked i din indbakke om nye
gratis livestreams, kurser og events
for små og mellemstore virksomheder
Tilmeld dig vores nyhedsbrev nu.
Du kan altid framelde dig med et enkelt klik.