Få det fulde overblik over dine annonceringsmuligheder på Instagram
Instagram-platformen er den SoMe-kanal, hvor forbrugerne browser og opdager nye produkter. Bruger du annoncer korrekt på platformen, udvider du din følgerbase og inspirérer forbrugeren, uden at virke anmassende.
Der findes helt konkret 6 forskellige annonceringsmuligheder på Instagram, foruden at tælle de mere kreative som influencermarketing og deslige med.
De seks annoncetyper er: Via stories, fotos, videoer, karussel-ads, gruppe-ads eller dem, der findes i "explore" funktionen.
I dette livestream ser vi på de forskellige anoncetyper, der findes på Instagram og hvordan de hver især trækker på forskellige behov hos brugeren. Du bliver klogere på:
- Annoncer, der rammer målgrupper, som endnu ikke følger dig
- Annoncer, der promoverer posts du i forvejen har oprettet og skal ses af flere
- Annoncer, der inspirerer forbrugeren
Få styr på, hvad de forskellige annoncetyper tilbyder af muligheder, og hvordan du udnytter dem på bedste vis, når vores ekspert gør dig klogere i denne Instagram-guide i annoncebrug.