Tre gode grunde til at tage på dette kursus
-
Du får kendskab til brugbare digitale værktøjer
-
Du får konkrete optimeringsforslag til din søgemaskinemarkedsføring
-
Du får en viden om, hvordan du griber online markedsføring an, når du vil erobre nye markeder
Introduktion
IVÆKST og Københavns Erhvervshus løfter sløret for et nyt samarbejde, der kan hjælpe dig med at accelerere dine digitale forretnings- og eksportambitioner.
Internettet har gjort det relativt let at komme ud på nye markeder, men hvordan vælger man det rette marked?
Ekspertundervisere vejleder dig til dette arrangement, hvordan du kan optimere din digitale tilstedeværelse, når du vil erobre nye markeder. Du får lavpraktiske råd til, hvad der skal til for at få dig igang og hvordan du bedst muligt griber dit digitale eksporteventyr an. Du en overordnet strategi for din digitale markedsføring på et nyt marked. Forvent også at blive helt skarp på, hvordan du anvender Google AdWords til nye markeder, så du får mest muligt ud af dine penge.
Efter dagens arrangement går du hjem med konkrete optimeringsforslag og kendskab til brugbare digitale værktøjer, der styrker sandsynligheden af dit eksporteventyr.
Målgruppe
Kurset henvender sig til ejerledere i en lille eller mellemstor virksomhed, der endnu ikke eksporterer til andre markeder uden for Danmarks grænser. Indholdet er designet til virksomheder, der ønsker at komme videre med eksport via internettet.
Workshoppen forudsætter, at du kender til væsentlige begreber inden for online markedsføring og SEO.