Gratis viden, kurser og webinarer inden for online markedsføring og drift af små virksomheder
Livestream
Livestream:
Tirsdag d. 8 februar 2022
kl. 11.00-11.30
TILMELD NU

Forstå og udnyt forbrugeradfærden post-corona

Tirsdag d. 8. Februar 2022 kl. 11:00 på YouTube!

Corona har forandret forbrugernes adfærd - udnyt det i 2022

Med nedlukninger, restriktioner og arealkrav er det blevet udfordrende at drive en butik under corona. Disse restriktioner og nedlukninger vil på et tidspunkt ophøre, mens forbrugernes adfærd højst sandsynligt vil være forandret for altid. Det betyder at virksomheder bliver nødt til at tilpasse sig og udnytte de nye muligheder forbrugsvanerne giver.

Se med når vi dykker ned i forbrugernes købsmønstre og hvilke forventninger kunden anno 2022 har til sin købsoplevelse. I det her livestream får du værktøjerne til at udnytte de mange muligheder 2022 giver dig.

  • Introduktion
  • Deltagere
  • Adresser

Deltag i dette livestream og bliv klogere på dine kunder anno 2022 

Pandemiens altomfavnende konksekvenser er ikke udelukkede dårligt nyt. Den måde forbrugerne har ændret adfærd på under nedlukninger og resktriktioner, vil unægteligt være tilstede i fremtiden. Det er derfor afgørende at man som virksomhed forstår at udnytte de mange muligheder.

Vi får besøg af adfærdsekspert Simon Bugge Jensen fra analyseinstittutet GfK der dykker ned i følgende:

  • Forbrugsmønstre anno 2022
  • Hvordan du udnytter fremtidens forbrugeradfærd
  • Konkrete værktøjer der kan giver dig afgørende forspring til dine konkurrenter

Vi ses tirsdag d. 8. februar på Københavns Erhvervshus' YouTube-kanal!

Simon Bugge Jensen, Advanced Solutions, GfK

Simon har en baggrund i flere forskellige analyseinstitutter og arbejder til daglig med at forstå forbrugeres adfærd inden for dagligvarebranchen.

Livestream:
Tirsdag d. 8 februar 2022
kl. 11.00-11.30

 

IVÆKST arrangementer siden 2010


29238
kursister

17
byer

426
arrangementer

Endnu ikke bruger på IVÆKST? Opret dig her