Loading...

Kurset er afholdt.
De fleste kurser afholdes igen, så hold øje med nyhedsbrevet hvor de annonceres.

Forstå og udnyt forbrugeradfærden post-corona

Tirsdag d. 8. Februar 2022 kl. 11:00 på YouTube!

Corona har forandret forbrugernes adfærd - udnyt det i 2022

Med nedlukninger, restriktioner og arealkrav har det været udfordrende at drive butik under corona. Disse restriktioner og nedlukninger hører nu fortiden til, men højst sandsynligt vil forbrugernes adfærd være forandret for altid. Det betyder, at virksomheder bliver nødt til at tilpasse sig og udnytte de nye muligheder forbrugsvanerne giver.

Se med når vi dykker ned i forbrugernes købsmønstre, og hvilke forventninger kunden anno 2022 har til sin købsoplevelse. I det her livestream får du værktøjerne til at udnytte de mange muligheder 2022 giver dig.

Introduktion

Deltag i dette livestream og bliv klogere på dine kunder anno 2022

Pandemiens altomfavnende konsekvenser er ikke udelukkede dårligt nyt. Den måde forbrugerne har ændret adfærd på under nedlukninger og ved restriktionerne vil unægteligt være til stede i fremtiden. Det er derfor afgørende, at du som virksomhed forstår at udnytte de mange potentialer.

Vi får besøg af adfærdsekspert Simon Bugge Jensen fra analyseinstituttet, GfK, der dykker ned i følgende:

  • Forbrugsmønstre anno 2022
  • Hvordan du udnytter fremtidens forbrugeradfærd
  • Konkrete værktøjer der kan giver dig afgørende forspring til dine konkurrenter

Vi ses tirsdag d. 8. februar på Københavns Erhvervshus' YouTube-kanal!

Deltagere

Simon Bugge Jensen, Advanced Solutions, GfK

Simon har en baggrund i flere forskellige analyseinstitutter og arbejder til daglig med at forstå forbrugeres adfærd inden for dagligvarebranchen.

Adresse

I ET STOLT SAMARBEJDE MED