Kurset er afholdt.
De fleste kurser afholdes igen, så hold øje med nyhedsbrevet hvor de annonceres.
Rekruttering er svært for alle virksomheder, men specielt for de små- og mellemstore virksomheder kan hver eneste ansættelse være forskellen på succes eller fiasko.
Derfor vil vi på dette livestream gennemgå, hvordan din virksomhed kan finde den rette medarbejder. Vi gennemgår de overvejelser og spørgsmål, som kommer op i forbindelse med ansættelse. Vi skal blandt andet høre fra Københavns Kommune, hvor et helt hold af eksperter står klar til at hjælpe og vejlede din virksomhed igennem ansættelsesprocessen og de forskellige muligheder for støttet beskæftigelse.
I dette livestream vil vi gennemgå:
- Hvad skal du overveje før du ansætter
- Hvordan kan kommunen hjælpe din virksomhed med at finde den bedste medarbejder
- Hvordan finder kommunen den rigtige medarbejder
- Hvilke forskellige muligheder for ansættelse findes
Vi glæder os til at besvare dine spørgsmål og hjælpe dig videre med den helt rigtige medarbejder.
Nicolai Dam Hansen, Senior Account Executive LinkedIn
Tina Lukmann Andersen, Virksomhedskonsulent, Københavns Erhvervshus
2. september klokken 15:00 - 16:00
Program for livestreamet:
Velkommen - v. Hannah Plaschke, Ivækst
Ansættelse i en krisetid - Nicolai Dam Hansen, Senior Account Executive, LinkedIn
Få hjælp til rekruttering - Tina Lukmann Andersen, Virksomhedskonsulent, Københavns Erhvervshus
Case - bliver snart offentliggjort
Tak for i dag - v. Hannah Plaschke, Ivækst