Succesfuld iværksætter: Sådan er en livestream driver for ny omsætning
Livestream-formatet og video-shopping er en super let og effektiv måde at nå bredt ud, sælge sine varer og skabe omsætning. De seneste måneder har flere prøvet det. I dette livestream får du en af de absolut bedstes råd og erfaringer til at løfte din fysiske forretning og hjemmeside.
Livestream er en metode, der giver din virksomhed mulighed for at nå nye kunder, engagere de eksisterende og vise dine varer på en effektiv måde. Sammenlagt styrker formatet kendskabet til dit brand og skaber flow i vareomsætningen.
Frederikke Antoine Schmidt er stifter af Roccamore. Et vækstlokomotiv, der i nedlukningen havde en running cost på 1 million kroner månedligt og samtidig kun solgte ca. tre par sko dagligt. Alligevel formåede Frederikke at vende situationen på hovedet og integrere livestreamformatet i større grad, hvilket har sikret, at forretningen har holdt hovedet højt. Hør Frederikkes bedste erfaringer, butikken har gjort sig og hvordan den fortsat driver formatet videre.
I livestreamet gæster også digital ekspert Jimi Hove fra OnlineMarketingBureauet, som vil give dig de bedste praktiske forudsætninger for selv at sætte gang i livestream-formatet.
Efter livestreamet er du rustet med:
- Stærk inspiration til livestream-ideer, du selv kan kaste dig ud i
- De bedste indsigter fra en succesfuld iværksætter, der har overlevet nedlukningen med bravour
- Digital eksperts bedste indsigter i, hvordan du opstarter din egen livestream-tilstedeværelse