Vend Black Friday på hovedet: Få ideer til bæredygtig branding
I dette livestream møder du først Amin Barrada, som i 2016 blev katalysatoren for det grønne take på Black Friday, da han vendte konceptet på hovedet og boomede sin virksomhed. Derefter fortæller ekspert i betalt annoncering på SoMe, Frederik Nyland Jespersen, hvordan du med Facebook-annoncer kan målrette dine kampagner, så personer, der er interesserede i dine tiltag, får nyheden om dem.
I livestreamet får du:
- Inspiration og ideer til at skabe bæredygtige kampagner i din virksomhed
- Introduktion til Facebook Ads og targeting i dem
- Konkrete tips til annoncering på sociale medier
Vend Black Friday konceptet på hovedet og bring både positiv branding og grøn omstilling til din forretning. I stedet for at afholde en klassisk Black Friday, så få i dette livestream inspiration og konkrete værktøjer til at skabe en succesfuld Green Friday med positiv branding og online synlighed, når dagen oprinder den 26. november i år.