Kurset er afholdt.
De fleste kurser afholdes igen, så hold øje med nyhedsbrevet hvor de annonceres.
Google Analytics har længe været det suverænt mest brugte program, når det kommer til at tracke besøgende på eksempelvis ens webshop eller hjemmeside. Men med de skærpede regler fra Datatilsynet betyder det nu, at virksomheder skal søge andre veje, hvis de stadig vil have de vigtige informationer fra deres kunder.
Derfor præsenterer vi i denne livestream dig for en række alternative muligheder til Google Analytics - som selvfølgelig overholder alle regler.
Du bliver klogere på, hvilke gratisprogrammer der findes, hvilke programmer der koster penge, og hvilke programmer der dækker enkelte dele af, hvad Google Analytics kan. Til livestreamen bliver du indført i:
David arbejder med online tracking af websites og webshops samt GDPR og ePrivacy compliance. Det betyder i praksis, at Davids hverdag foregår i platforme som Google Tag Manager, Google Analytics og Cookie Information – for blot at nævne nogle få. Han brænder for at hjælpe virksomheder med at indsamle og aktivere data fra deres brugere, så de kan træffe bedre beslutninger og få bedre performance med deres annoncer.