Spring over køen til vores gratis kurser. Tilmeld vores nyhedsbrev nu:
Gratis viden, kurser og webinarer inden for online markedsføring og drift af små virksomheder

Hvad kan vi hjælpe med?

Hvad er et brand? Og hvad kan det?

Et brand er ikke "bare" et varemærke. Et stærkt brand giver potentielle kunder en fornemmelse for, hvad de køber, inden de køber det, fordi der knytter sig nogle forventninger og følelser til brandet. Gennem dit brand "lover" du kunden noget ekstra eller noget mere end det produkt eller den service, du leverer. Et velkendt brand gør derfor beslutningen nemmere for kunden. Det skyldes, at kunderne stoler på stærke brands, fordi de ved, hvad de kan forvente af dem.

Du skaber et brand ved at knytte nogle værdier til dit produkt eller din service. Værdierne kan formidles på mange måder - det kan f.eks. gøres ved direkte eller indirekte at fortælle en historie om din virksomhed eller dit produkt - en historie der sætter dine "brand-værdier" i spil. Tænk f.eks. på, hvad du køber, når du lægger en liter økologisk mælk eller æg fra fritgående høns i indkøbsvognen. Det er ikke bare mælk eller æg. Du køber samtidig en livsstil og en romantisk historie om sunde og glade dyr, der skaber sundere produkter og et rent miljø.

Sidst opdateret: 05-06-2011

UDVALGTE KURSER


I ET STOLT SAMARBEJDE MED

Endnu ikke bruger på IVÆKST? Opret dig her