Spring over køen til vores gratis kurser. Tilmeld vores nyhedsbrev nu:
Gratis viden, kurser og webinarer inden for online markedsføring og drift af små virksomheder

Hvad kan vi hjælpe med?

På messe som kunde eller udstiller

Som kunde

Kommer du på den rigtige messe, er det et ideelt sted at finde leverandører og etablere relationer. Som kunde på en messe kan du:

  • Se nye produkter og få inspiration til din virksomhed
  • Sammenligne nye produktlanceringer og undersøge dem nøje ved at stille spørgsmål
  • Finde nye leverandører
  • Blive opdateret med ny teknologi

For at være sikker på, at du får mest muligt ud af besøget på messen, bør du planlægge din tilstedeværelse. Du bør sætte konkrete mål. Måske ønsker du at finde tre nye leverandører eller fem nye kontakter indenfor et givent område.

Som udstiller

Lav en profil af de kunder du ønsker at nå. Identificer deres interesser og deres beliggenhed. Efterfølgende kan du gennemgå alle messer og forsøge at matche dem op mod din kundeprofil. Du skal altid indhente oplysninger fra messearrangøren om, hvor mange og hvilke mennesker der kom sidste år. Du kan også spørge, om dine konkurrenter er tilstede. Så har du et bedre beslutningsgrundlag.

Sidst opdateret: 05-06-2011

UDVALGTE KURSER

HOLD DIG OPDATERET MED NYT FRA IVÆKST

GÅ ALDRIG MERE GLIP AF DET BEDSTE TIL DIN VIRKSOMHED

I ET STOLT SAMARBEJDE MED

Endnu ikke bruger på IVÆKST? Opret dig her