Spring over køen til vores gratis kurser. Tilmeld vores nyhedsbrev nu:
Gratis viden, kurser og webinarer inden for online markedsføring og drift af små virksomheder

Hvad kan vi hjælpe med?

Kampagneeffekt

Får du nok ud af din kampagne? Det er vigtigt at gøre sig klart, hvad der skal til, for at kampagnen har den rette effekt. Det kan gøres ved at teste din kampagne. Ved at teste får du mulighed for at justere på budskaberne inden den endelige udsendelse, og derved opnår du den bedste effekt.

Effekten af din kampagne handler i sidste ende om salg. Du kan måle effekten af din kampagne på bundlinien - hvor mange enheder har du solgt. Men hvis du vil måle værdien af din kampagne og se, hvordan din målgruppe har taget imod din kampagne, så skal du lave en effektmåling. Her måles effekten af din kampagne. Kan målgruppen huske budskabet, har den relevans, hvad er holdningen til dig som afsender, har kunden responderet på kampagnen osv.

For mere information vedrørende effektmåling henvises til værktøjslinket til højre.

Sidst opdateret: 05-06-2011

UDVALGTE KURSER


I ET STOLT SAMARBEJDE MED

Endnu ikke bruger på IVÆKST? Opret dig her