Spring over køen til vores gratis kurser. Tilmeld vores nyhedsbrev nu:
Gratis viden, kurser og webinarer inden for online markedsføring og drift af små virksomheder

Hvad kan vi hjælpe med?

Håndtering og opfølgning

En god kampagne vil få folk til at rette henvendelse. Vær på forkant og sikker på, at du kan håndtere alle henvendelser. Hvis du ikke har afsat ressourcerne til at håndtere interessen, kan hele kampagnen være spildt.

Du kan etablere et system, der sikrer, at henvendelser ikke bliver tabt. Du kan eksempelvis lave et skema, så du sikrer dig, at du får alle informationer, du har behov for. Måske kan du endda få folk til at udfylde det selv.

Kampagnemåling

Hver gang der kommer en henvendelse, eller du gennemfører et salg, bør du spørge kunden om, hvor vedkommende har hørt om dig. Det kan afsløre, hvilke af dine reklameaktiviteter, der er effektive. Det kan være, at et medie skaber mange henvendelser, men ikke meget salg. Hold øje med det, for henvendelserne koster meget tid. Modsat kan nogle medier skabe en opmærksomhed, som andre aktiviteter nyder godt af. Der kan også være en tidsmæssig forskydning mellem kampagneforløbet og kundens henvendelse. Nogle gange kommer responsen næste dag, andre gange går der måske flere uger.

Sidst opdateret: 05-06-2011

UDVALGTE KURSER

HOLD DIG OPDATERET MED NYT FRA IVÆKST

GÅ ALDRIG MERE GLIP AF DET BEDSTE TIL DIN VIRKSOMHED

I ET STOLT SAMARBEJDE MED

Endnu ikke bruger på IVÆKST? Opret dig her