Få besked i din indbakke om nye
gratis livestreams, kurser og events
for små og mellemstore virksomheder
Få besked i din indbakke om nye
gratis livestreams, kurser og events
for små og mellemstore virksomheder
Tilmeld dig vores nyhedsbrev nu.
Du kan altid framelde dig med et enkelt klik.
Gratis viden, kurser og webinarer inden for online markedsføring og drift af små virksomheder
Tiltræk relevante kundeemner med en rabatkode til YouTube-annoncering

Salg og kendskab til din virksomhed i øjenhøjde med præcise målgrupper

Rabatkoden er et boost til din virksomheds succes. Ved at annoncere på YouTube for 200 kr. får du 600 kr. kredit til din Ads-konto. Den giver dig altså mere for pengene til dit møde med potentielle kunder, dér hvor de findes i hobetal. Læs herunder, hvorfor annoncering på YouTube er en god idé samt hvad du får ud af rabatkoden. Er du allerede klar til at komme i gang, kan du bare udfylde formularen og komme i gang!

Med rabatkoden følger vejledning til at indløse den.

YouTube Ads skubber din virksomhed ud over rampen

  • Dine annoncer rammer dem, hvis interesser passer med det, du tilbyder.
  • Det koster kun, når det virker.
  • Du kan løbende se, hvad der skaber resultater og tilpasse din indsats.

Med annoncer på YouTube er målgruppen uhyre præcis. Her stiller du ikke kun ind på demografi men også på folks interesser. Annoncen kan nemlig sættes til at blive vist for en vis demografi, når de ser videoer i et bestemt emne, samt ud fra deres søgehistorik på Google. Sådan nøjes mekanikeren med eks. at få vist sine annoncer om undervognsbehandling til brugere, der har søgt efter netop det. Desuden er YouTube et enormt velbesøgt medium, hvor promovering af relevante produkter og tjenester er vel undt. Det er altså en fantastisk mulighed for at ramme de helt rigtige kunder. Og så betaler du kun, når det lykkes.

Du betaler først, idet kunden viser interesse ved at klikke sig hen, hvor du vil have dem. Det er altså kun resultater, der koster penge.

Vil du annoncere med video, kommer YouTube med gratis brugervenlighed og vejledning. En smartphone, YouTubes videoredigeringsværktøj og dig selv eller en storsmilende ansat i hovedrollen - så kan du begynde at skabe den rette opmærksomhed på din virksomhed.

Indtast dine oplysninger og få din kode til 600 kr. kredit til Google-annoncering

Med rabatkoden følger vejledning til at indløse den

Unikke muligheder for kontakt med målgruppen i YouTube Ads

Med de forskellige annonceformater kan du nå ud til kunden, sådan som du foretrækker det. Med videoannoncer møder du kunden i øjenhøjde. De ser din virksomhed, enten når de navigerer i relevante emner eller som led i videoer, som de vælger at se. 

Andre formater vises i bunden af eller omkring videoafspilleren. Uanset formatet kan du bruge YouTube annoncering til at gøre de rigtige mennesker opmærksom på din virksomhed på det rigtige tidspunkt.

Annoncering med Google kort fortalt

Du er nok klar over, at Google er en søgemaskine. Hvad din virksomhed angår, skal du dog huske, at det er en forretning. Nok er søgemaskinens brugere folk på udkig efter gud ved hvad. Men Googles kunder er først og fremmest virksomheder, som din, der ønsker at promovere deres udbud dér, hvor potentielle købere selv leder aktivt. Det smarte ved Google-annoncering er, at annoncer laves til at blive vist ved bestemte søgninger, så den søgende og annoncen passer sammen.

Annoncen koster kun, når en bruger klikker på den og lander på eks. den pågældende webshop. Og brugeren er mere tilbøjelig til at klikke på annoncen, hvis den klinger med deres søgning. Al Google-annoncering bestræber sig derfor på den optimale parring af annoncer med potentielle kunder.

Konceptet bygger altså på gensidigt udbytte. Den søgende internetbruger er glad, når en annonce giver dem, hvad de søger. Annoncøren er glad, når internetbrugeren bliver til kunde. Og Google er glad for den tilfredse annoncør, der får valuta for pengene og forbliver kunde. Find mere om Google Ads her

Krav til brug af rabatkode til YouTube Ads

  • Tilbuddet gælder én rabatkode pr. annoncør med faktureringsadresse i Danmark.
  • Koden skal indløses inden 31. december 2021 og inden for 14 dage af publiceringen af din første YouTube-kampagne.
  • Du kan bruge rabatkoden, hvis du ikke har betalt for YouTube Ads før. Det gør imidlertid ikke noget at have betalt for søgeannoncer med en eksisterende Google Ads-konto.
  • Din Google Ads-konto skal have tilknyttet gyldige betalingsoplysninger. Med disse indbetales de 200 kr. Senest 30 dage efter, at rabatkoden er indløst, skal minimum 200 kr. trækkes for klik på annoncer tilknyttet din Google Ads-konto, før en kredit på 600 kr. tildeles selvsamme konto. Kreditten vil fremgå af Faktureringsoversigten inden for 5 dage.
  • Kreditten kan bruges på enhver type annoncering - ikke kun yderligere YouTube-annoncer.
  • Bemærk, at du ikke får besked, når kreditten er opbrugt. Til gengæld kan alle kampagner til enhver tid slettes eller pauses, så du ikke er tvunget til yderligere betaling.
  • Se de samlede vilkår og betingelser

Indtast dine oplysninger og få din kode til 600 kr. kredit til Google-annoncering

Med rabatkoden følger vejledning til at indløse den

NÆSTE LIVESTREAMS

Sådan bliver du en bæredygtig iværksætter

Torsdag d. 30 september 2021
kl. 10.00-10.30

Livestream: Opstart af Shopping Ads

Mandag d. 18 oktober 2021
kl. 13.00-14.00

Livestream: Google Ads 1 Opstart

Fredag d. 22 oktober 2021
kl. 09.00-10.00

I ET STOLT SAMARBEJDE MED

Endnu ikke bruger på IVÆKST? Opret dig her