For mange små og mellemstore virksomheder i dag er der tung administration og rigide arbejdsgange. I denne uge i IVÆKST Xtra kan du blive klogere på, hvordan du kan gøre din bogføring nemmere og fleksibel.
Der er i øjeblikket meget støj i markedet, når det kommer til systemer, der kan hjælpe dig med din bogføring.
e-conomic er en sikker og fuldkommen løsning med gratis support. Din virksomhed bliver gearet til at vokse, så vælg derfor rigtig fra start!
Du kan gøre brug af vores eksklusive IVÆKST-tilbud, hvor du kan spare helt op til 1.000 kr.
Læs med og få tips og anbefalinger, hvordan e-conomic kan hjælpe dig med at holde fokus på det, du brænder for. Din virksomhed!
e-conomic - et regnskab som du kan vokse medBruger du for meget tid på din bogføring og har du rod i dine bilag? Få automatiseret din bogføringsproces og få mere tid til det, der giver din virksomhed værdi.
Med e-conomic som regnskabsløsning skræddersyer du selv programmet med tillægsmoduler og apps, så det passer til dit og din virksomheds behov.
IVÆKST anbefaler e-conomic, fordi det gør din bogføring nemt og intuitivt. Du kan hurtigt og nemt komme i gang og samtidig individualisere din opsætning med tillægsmoduler og apps.
Tror du os ikke, så se videoen fra e-conomic, der viser, hvor nemt du kommer i gang
e-conomic er cloudbaseret, så du kan tilgå dine indtastede data, når du vil, hvor du vil. Det giver dig mulighed for at være væk fra kontoret og samtidig have dine oplysninger lige ved hånden!
Glem alle dine bekymringer, når dine oplysninger og data er tastet ind i e-conomic, kan du læne dig tilbage. Systemet er fuldt ud automatisk. Så du skal ikke bekymre dig om back-up og opdateringer.
Mangler du hjælp eller søger svar på e-conomics muligheder, så tilbyder systemet gratis ubegrænset support. Du kan få den hjælp, der passer til dit behov bl.a. chat, mail eller telefon.
Se med og hør om dine muligheder for at få gratis support
Er du stadig i tvivl om e-conomic er noget for dig?
Tag på gratis online kursus i e-conomic og lær mere - nemt og bekvemt fra din egen computer.
Casper Blom – en af 70.000 på e-conomic
Hvorfor, hvordan og hvad skal jeg bruge e-conomic til?
Der er mange spørgsmål, der byder sig til, og det kan være svært at få svar på dem alle.
Vi har mødt iværksætterkometen Casper Blom, som her fortæller, hvorfor han har valgt at bruge e-conomic og hvilke fordele, det giver ham og hans forretning, at han kan samle sin bogføring online.
Hør Caspers fortælling og se videoen her
Et komplet økosystemHar du en virksomhed, der udvikler sig dynamisk? Så bør du have et bogføringssystem, der tilbyder dig et hav af hjælpefunktioner. En af styrkerne i e-conomic er de forskellige integrationer, der med få klik får hele din forretning til at hænge sammen.
Vi har her samlet en række af populære apps, der kan være særligt brugbare for dig som iværksætter.
Selvom du er i håndværkerfaget, detailbranchen eller driver en konsulentvirksomhed findes der muligheder, der gør din hverdag som iværksætter lettere.
Outlay:
Hvis du har en arbejdsdag, hvor du ikke sidder på kontoret, men er på farten for at tilbyde dit produkt, så kan Outlayappen være noget for dig. Du kan i løbet af en dag have mange udlæg og skrabe mange krøllede kvitteringer sammen.
Med Outlay får du mulighed for at tage et billede af dine udgifter og forbinde det direkte med e-conomic. Du slipper for unødvendige bekymringer over dine bilag og får overblik!
Læs mere og prøv Outlay gratis
Timegnu:
Har du en virksomhed, hvor dine medarbejdere er selvkørende, så vil Timegnu hjælpe din forretning. Med Timegnu giver du dine medarbejdere mulighed for at indberette timer, kørsel og udgifter via deres smartphone. Timegnu integrerer med e-conomic og giver mulighed for, at det nemt kan indberettes i kassekladden.
Læs mere og hent Timegnu gratis
Ordrestyring:
Glem manuel planlægning og arbejdssedler med Ordrestyringsappen gør du det elektronisk.
Du skaber hurtigt et effektivt billede over dit vare- og timeforbrug.
Planlægning og arbejdssedler laves elektronisk, og timeforbrug logges via ordrestyring.dks brugervenlige, gratis app. De forskellige varekøb registreres via EDI og fordeles nemt på den enkelte sag.
Læs mere og prøv Ordrestyring gratis her
Der findes apps og værktøjer til alle virksomheder.
Find den app der passer til dig her
Del e-conomics anbefalede apps med dit netværk
Få tre måneder gratis og spar næsten 1000 kr. |
||