• Introduktion
  • Underviser
  • Adresser

Optimér din hjemmeside og markedsføring med webanalyse

Datadrevne virksomheder er profitable virksomheder. Desto mere data du har til rådighed, når du træffer dine beslutninger, desto bedre kan du optimere din hjemmeside, markedsføring - ja faktisk hele din forretning. På denne workshop kigger vi på webanalyse med udgangspunkt i Google Analytics.

Google Analytics hjælper dig til at finde, aflæse og forstå data. På workshoppen 'Webanalyse' lærer du, hvordan du kan optimere din hjemmeside og forbedre din markedsføring - baseret på data og brugeradfærd.

Tre gode grunde til at deltage på denne workshop:

  • Lær at finde relevante data for din virksomhed i Google Analytics
  • Se hvordan man filtrerer data i Google Analytics
  • Lær at forstå værdien og brugen af data for din virksomhed
Andreas Solgaard
Partner i Beruf

Andreas Solgaard er partner i marketingbureauet Beruf, hvor han primært håndterer Google Analytics og digital strategi for en lang række virksomheder. Han har desuden undervist tusindvis af begyndere og øvede brugere i bl.a. Google Analytics og Google Ads. Andreas har en god forståelse for behovet i forskellige brancher og kan formidle tekniske og komplekse emner så enhver kan forstå det. Til dagligt arbejder Andreas med alt fra mindre virksomheder til C20-virksomheder.

 

* Skal udfyldes.

Vi sender dig automatisk en bekræftelsesmail. Husk at tjekke efter i dit spamfilter.