Spring over køen til vores gratis kurser. Tilmeld vores nyhedsbrev nu:
Gratis viden, kurser og webinarer inden for online markedsføring og drift af små virksomheder

Hvad kan vi hjælpe med?

Brug af surveys

gæst

Brug af surveys

Næste del af bogen sætter fokus på, hvordan undersøgelser (surveys) skal gennemføres. Erfaringsmæssigt er det et godt redskab til at skabe en nyhed. Vi kender alle sammen nyheden fra radioavisen, hvor et indslag indledes med: "En ny undersøgelse viser, at …" Den metode kan også bruges i andre sammenhænge.

Eksempelvis til at gennemføre en benchmarking af deltagerne i en undersøgelse (forudsat at alle respondenterne har accepteret at medvirke). Det kan også være en god måde at starte en dialog med en potentiel kunde "Du ligger på det halve af, hvad dine konkurrenter har. Det må være en udfordring for dig?" Og i forhold til det at gennemføre et salgsmøde kan det være et godt udgangspunkt.


Sidst opdateret: 05-06-2011

UDVALGTE KURSER


I ET STOLT SAMARBEJDE MED

Endnu ikke bruger på IVÆKST? Opret dig her