Spring over køen til vores gratis kurser. Tilmeld vores nyhedsbrev nu:
Gratis viden, kurser og webinarer inden for online markedsføring og drift af små virksomheder

Hvad kan vi hjælpe med?

Medierne som middel

gæst

Medierne som middel

I praksis er der ikke er ret mange marketinggashåndtag at dreje på, hvis det skal gøres billigt. Men så kan de til gengæld bruges både hver for sig og i samspil med hinanden. Hvis du er i stand til at få dem til at "spille sammen", vil effekten være optimal. Men ofte handler det om at benytte sig af "the window of opportunity" - at tage chancen, når muligheden byder sig. En af de store udfordringer i billig markedsføring er, at timingen er afgørende.

Bogens første del beskæftiger sig med medierne, og det er der flere grunde til. Først og fremmest fordi de kan bruges aktivt til at skabe et kendskabsniveau om virksomheden blandt dens potentielle kunder.

Hvis virksomheden - og dens produkter - ikke er kendt af markedet, er det meget svært at få solgt noget som helst. Derfor skal der startes fra toppen med at øge kendskabet.

En anden grund til at medier fylder meget i denne bog er, at det er noget af det mest afgørende inden for kommunikation. Det er derfor vigtigt at have et kendskab til de mekanismer, der hersker i mediernes kulisser - og til redaktionsmøderne.


Sidst opdateret: 05-06-2011

UDVALGTE KURSER


I ET STOLT SAMARBEJDE MED

Endnu ikke bruger på IVÆKST? Opret dig her