Spring over køen til vores gratis kurser. Tilmeld vores nyhedsbrev nu:
Gratis viden, kurser og webinarer inden for online markedsføring og drift af små virksomheder

Hvad kan vi hjælpe med?

Kommuniker for at motivere og inspirere

gæst

Kommunikation er uhyre vigtigt for Lars, og det er både til medarbejderne og kunderne. Hans bedste råd til andre sælgere er derfor at være udadvendt, overbevisende og forretningsorienteret. Med forretningsorienteret mener Lars, at man skal være professionel som sælger: "Hav integritet, vær ærlig, redelig, moralsk, ligetil og til for kunderne, relevant og troværdig. Overfor kunderne er det vigtigt at stå inde for det man laver, så være derfor stolt over dit produkt, tro på det og vær begejstret over hvad du laver, og tro på at det smitter af på kunden. "Walk the talk", vær synlig, kommuniker, stil op og spred det gode budskab - del succeshistorierne, gør virksomhedens succes så synlig som muligt".

Kommunikation og det at få medarbejderne til at tage ejerskab hænger også klart sammen for Lars: "Kunsten er at få folk til at forstå meningen, få dem til at forstå hvorfor noget er vigtigt". Det er ikke nok at kommunikere HVAD der skal gøres - det er HVORFOR det er vigtigt, som gør at folk tager ejerskab.


Sidst opdateret: 05-06-2011

UDVALGTE KURSER


I ET STOLT SAMARBEJDE MED

Endnu ikke bruger på IVÆKST? Opret dig her