• Introduktion
  • Program
  • Undervisere
  • Målgruppe
  • Adresse

Bliv bedst på nettet

Succes Online er succes for hele din virksomhed!

Nu vender Succes Online karavanen atter tilbage til Nuuk for at hjælpe virksomheder til at blive de bedste på internettet.


Internettimi pitsaanerpaanngorit

Succes Online suliffeqarfiutinnut tamarmut iluatsitsiffiussaaq

Suliffeqarfiit internettimi pitsaanerpaanngornissaannut ikiorniarlugit Succes Onlinemi suleqatigiit Nuuliaqqilerput.

 

Program: 12.02.17

9.00-12.00 - Masterclass 1

12.00-13.00 - Frokost

13.00-16.00 - Masterclass 2


9.00-12.00: Masterclass 1: Webanalyse

Introduktion

Én af de største fordele ved online markedsføring er målbarheden. Webanalyse giver på hele kunderejsen viden om, hvor de besøgende på dit website kommer fra, hvad de foretager sig, og hvordan du kan få flere af dem til at foretage konverteringer på dit website. Webanalyse kan give dig altså svar på, hvad folk foretager sig (og ikke foretager sig) på dit website.

Til denne Masterclass bliver du klogere på:

Hvorfor webanalyse bør være fundamentet for dine beslutninger
Den type viden, du kan få ved at bruge webanalyse
Hvordan du bruger data til at understøtte dine forretningsmål

Ønsker du at blive bedre til at analysere, tolke og kommunikere den viden, der ligger skjult i dine data bør du deltage denne formiddag. Du vil desuden blive introduceret til en række best practices på, hvordan du kan drive fakta ud af dine data. Ligeledes vil der også være konkrete opgaver, så du får mulighed for at være med fra dit eget website.

På workshoppen tager vi udgangspunkt i Google Analytics. Der findes mange forskellige værktøjer til webanalyse, men Google Analytics er den mest udbredte og gratis at bruge. Mange af de principper du lærer, kan overføres på andre analyseprogrammer, hvis du foretrækker at bruge andre værktøjer.

Du får mest ud af workshoppen, hvis du allerede har Google Analytics på dit website, men Google Analytics tilbyder også en demokonto, som du kan benytte dig af under workshoppen, hvis du ikke selv har adgang til en konto med datamateriale.

Prøv demokontoen her

Udbytte

Til denne masterclass vil du blive guidet i gennem:
- Hverdagsanalyser til den daglige optimering
- Opsætningen af mål
- Kom i gang med kampagnesporing
- Linking af Google Analytics konto til AdWords
- Analyse af AdWords-kampagner og -annoncer, hvad virker og hvad gør ikke?

Underviser
Andreas Solgaard, Partner, AdWords og Analytics rådgiver, Beruf

13.00-16.00 - Masterclass 2: Introduktion til søgemaskinemarkedsføring (SEM)

Meget få køb foretages uden, at der er på et eller andet tidspunkt i købsprocessen bliver søgt på nettet.  Søgemaskinemarkedsføring målrettet mod en helt bestemt målgruppe - dem der aktivt søger efter dine produkter, ydelser og tjenester.

På denne eftermiddag lærer du, hvor du markedsfører dig, så du møder brugerne, netop når de søger efter det, som du udbyder. Dette kaldes Search Engine Marketing eller bare SEM.

SEM er den bedste og billigste måde at få nye kunder på. Det er et godt værktøj til at blive opdaget, øge salget og få nye kunder. Søgemaskiner som Google tilbyder mange forskellige annoncemuligheder, som AdWords-annoncer, der ligger i toppen af brugernes søgeresultater til displayannoncer, der viser som bannere rundt på nettet.

Vi tager udgangspunkt i AdWords, da Google i dag er den vigtigste søgemaskine at være synlig på.

Udbytte

Til denne Masterclass bliver du klogere på:
Hvad SEM er
Hvordan SEM fungerer
Hvorfor SEM fungerer så godt

Til workshoppen vil du have mulighed for at få konkret hjælp til din AdWordskampagne under kyndig vejledning af en ekspert. Således får du trygt og effektivt alle fordelene ved AdWords forklaret.

Underviser
Andreas Solgaard, Partner, AdWords og Analytics rådgiver, Beruf

For at få maksimalt udbytte af Succes Online anbefaler vi, at du har følgende på plads:
En eksisterende forretning
En forretningsplan
Et koncept
En eller flere målgrupper
En vis form for kendskab til og anvendelse af digitale medier
Og ikke mindst en masse gåpåmod, der skal være med til at vækste din virksomhed online.

 

Pilersaarut, Ullut pingajuat: 12.02.17

9.00-12.00 - Masterclass 1

12.00-13.00 – Ullup qeqqasiorneq

13.00-16.00 - Masterclass 2


9.00-12.00: Masterclass 1: Webimik misissueqqissaarneq

Ilisarititsineq

Internettikkut pilerisaarinerup pitsaaqutaasa annertunerpaat ilagivaat uuttortarneqarsinnaanera.  Webimik misissueqqissaarnerup atuisut ingerlaarfiinik tamanik ilisimasaqalersitsisarpoq, illit nittartakkannut alakkarterisut suminngaanneernersut, sulerinersut aamma illit qanoq iliorlutit taakkunani amerlanerusut illit nittartakkannik atuisunngortissinnaanerlugit. Tassa illit nittartakkanni inuit sulerinersut webimik misissueqqissaarnerup akissutissarsitissinnaavaatit.

Masterclassimi tassani ilikkagaqarfigissavatit:

Sooq illit aalajangiininnut webimik misissueqqissaarneq tunngaviusariaqaraluarnersoq
Webimik misissueqqissaarneq atorlugu ilisimasassat pissarsiarisinnaasatit
Paasissutissat qanoq niuernikkut anguniakkannik tapertatut atussaneritit

Paasissutissaativit tunuatungaanni toqqorsimasut misissoqqissaarnissaat, paasinissaat aamma attaveqaqatigiissutiginissaat pikkoriffiginerulerusukkukku ullup qeqqata siornani tassani peqataasariaqarputit. Aammattaaq qanoq iliorlutit paasissutissaativit piviusortai pissarsiarisinnaanerlugit iliuusissanik ilitsersuunneqassaatit. Aamma aalajangersimasunik suliakkiuteqartoqassaaq, taamaalillutit illit nammineq nittartakkannit peqataasinnaanissannik periarfissinneqassallutit. 

Workshopimi Google Analytics aallaavigissavarput. Webimik misissueqqissaarnermi atortussat assigiinngitsorpassuit nassaassaapput, kisianni Google Analyticsi siammarsimanerpaallunilu atornera akeqanngilaq. Atortussat allat atorusunnerugukkit tunngaviusut amerlasuut ilinniakkatit misissueqqissaarnermi programminut allanut nuunneqarsinnaapput.

Nittartakkanni Google Analyticseqareeruit workshoppi pissarsiaqarfiginerussavat, aamma Google Analyticsi kontomik takutitassiamik neqerooruteqarpoq, workshopip ingerlanneqarnerata nalaani atorsinnaasannik, illit nammineq kontomik paasissutissanik imalimmik peqariinngikkuit.

Konto takutitassiaq ugguuna misiliguk

Pissarsissutissaq

Masterclassimi tassani makkuninnga nassuiaassiffigineqassaatit:
- Ullut tamakkiallugit pitsanngorsaanissamut ullut tamaasa misissueqqissaarnerit
- Anguniakkamik aaqqissuussineq
- Nittarsaassiffissanik ujaasinermik aallartitsigit
- Google Analyticsimi kontomik AdWordsimut linkiliineq
- AdWordsip takoqqusaarusiaanik- aamma ussassaarusiaanik misissueqqissaarneq, suna atorsinnaava aamma suna atorsinnaanngila?

Ilinniartitsisoq
Andreas Solgaard, Piginneqataasoq, AdWordsimut aamma Analyticsimut siunnersorti, Beruf


13.00-16.00 - Masterclass 2: Ujarliutip nittarsaannissaanik (SEM) ilisarititsineq

Pisinerit ikitsuararsuit pisiniarnermi piffissap ilaani internettimi ujarleqqaarani pisarput.   Ujarliummik nittarsaassineq sullinniakkanut aalajangersimasunut siunnerfiligaq – illit tunisassiannik aamma kiffartuussissutinnik ujarlertartunut. 

Pisisartut illit tunisassiavit assinganik ujaasisut naapissinnaajumallugit sumi  nittarsaassinissat ualeq taanna ilinniassavat. Taanna taaneqartarpoq Search Engine Marketing, imaluunniit SEM.

Nutaanik pisisartoqalerumalluni SEM pitsaanerpaallunilu akikinnerpaavoq. Taanna ilisimaneqalernissamut, tunisat amerlanerulernissaannut aamma nutaanik pisisartoqalernissamut atortuuvoq pitsaasoq. Ujarliutit Googletut ittut ussassaarinissamut periarfissanik assigiinngitsorpassuarnik neqerooruteqarput, soorlu AdWordsimi ussassaarutit, atuisut ujarlernerminni nassaarisaanni qullerpaatut inissisimasartut, internettimi saqqummeqattaartartutut takutinneqartartut. 

AdWordsi aallaavigissavarput, Google saqqummilaarnissamut ullumikkut ujarliutini pingaaruteqarnerpaatut inissisimammat. 

Pissarsissutissaq

Masterclassimi tassani ilikkagaqarfigissassatit tassaapput:
SEM sunaava
SEMi qanoq atorneqartarnersoq
Sooq SEM pitsaanerunersoq

Workshopimi AdWordsimi ussassaarinissamut ikiorneqarnissannut periarfissaqassaatit, ilisimasalimmik ilitsersorneqarluarlutit. Taamaalillutit toqqissisimasumik sunniuteqarluartumillu AdWordsimi iluaqutissat tamaasa pillugit nassuiaanneqassallutit.

Ilinniartitsisoq
Andreas Solgaard, Pigineqataasoq, AdWordsimut aamma Analyticsimut siunnersorti, Beruf


Succes Online annertunerpaamik pissarsiffigisinnaajumallugu innersuussutigaarput makku inissereersimassagitit:
Niuertarfik pioreersoq
Niuernermut pilersaarut
Suliassamut pilersaarut
Sullinniakkatut siunnissiffik ataaseq, imaluunniit arlallit
Digitali atorlugu attaveqaatinik ilisimasaqalaareerlutillu atuilaarsinnaareernissat

Minnerunngitsumillu suliffeqarfiutivit internettimi alliartortinnissaanut ilapittuutaasussamik piumassuseqarluarnissat.

 

Andreas Solgaard

Andreas Solgaard, Beruf

Andreas Solgaard er partner i webbureauet Beruf, hvor han primært håndterer Google AdWords og Google Analytics for både store og små virksomheder. Han har en lang historik og interesse inden for det digitale. I 1996 lavede han både sin første hjemmeside og solgte den første annonceplacering.

I dag hjælper Andreas kunderne i Beruf med at få mere ud af deres markedsføringsbudgetter - helt fra det indledende møde til strategi, eksekvering og optimering af markedsføringen. Mottoet er: 'markedsføring skal være målrettet og målbart'.

Andreas har desuden undervist tusindvis af både begyndere og øvede brugere i Google Analytics og Google AdWords. Det sker bl.a. på workshops for Ivækst og Google, på online marketingkurser hos Bigum&Co og IBA, samt i virksomheder i hele Danmark.

Andreas har en god forståelse for behovet i forskellige brancher og kan formidle tekniske og komplekse emner så enhver kan forstå det.

Ilinniartitsisoq

Andreas Solgaard webbureauemi Beruf’imi piginneqataavoq, taassuma pingaarnertut suliaralugit suliffeqarfinnut angisuunut mikisunullu Google AdWords aamma Google Analytics. Taanna digitalilerinerup iluani sivisuumik misilittagaqarlunilu soqutigisaqartuuvoq. Taassuma nittartakkani siulleq 1996-imi sanavaa, annonceliiffissarlu siulleq tunillugu.

Andreas-ip ullumikkut Beruf’ip sullitaasa pilerisaarinermut aningaasartuutissatut  missingersuutiminnik pissarsilluarnerunissaannik ikiortarpai – aallarnisaataasumik ataatsimeeqatigiinnermiit pilerisaarusiornermut, piviusunngortitsinermut aamma pilerisaarinerup pitsanngorsarneranut.  Oqariartaaserineqarpoq: 'pilerisaarineq anguniagaqarfiullunilu uuttorneqarsinnaasuussaaq'.

Tamatuma saniatigut Andreas Google Analytics-imik aamma Google AdWords-imik atuisunik aallarterlaanik  sungiussisimanerusunillu  tusintilikkaanik ilinniartitsinikuuvoq. Tamanna ilaatigut pisarpoq Ivækst aamma Google sinnerlugu workshop-ertitsinerni, Bigum&Co’-imi aamma IBA’-imi online aqqutigalugu pilerisaarinermut pikkorissartitsinerni, kiisalu Danmarki tamakkerlugu suliffeqarfinni.

Suliassaqarfiit assigiinngitsut pisariaqartitaannik Andreas paasisimasaqarluarpoq, aammalu sammisanik teknikkimut tunngasunik ajornakusoorsinnaasunillu tamanit paasineqarsinnaasunngorlugit ingerlatitseqqissinnaalluni.

 

For at få maksimalt udbytte af Succes Online anbefaler vi, at du har følgende på plads: 

  • En eksisterende forretning
  • En forretningsplan 
  • Et koncept 
  • En eller flere målgrupper
  • En vis form for kendskab til og anvendelse af digitale medier 

Og ikke mindst en masse gåpåmod, der skal være med til at vækste din virksomhed online. 

Succes Online annertunerpaamik pissarsiffigisinnaajumallugu innersuussutigaarput makku inissereersimassagitit:

• Niuertarfik pioreersoq
• Niuernermut pilersaarut
• Suliassamut pilersaarut
• Sullinniakkatut siunniussiffik ataaseq, imaluunniit arlallit
• Digitali atorlugu attaveqaatinik ilisimasaqalaareerlutillu atuilaarsinnaareernissat

Minnerunngitsumillu suliffeqarfiutivit internettimi alliartortinnissaanut ilapittuutaasussamik piumassuseqarluarnissat.

Adresser

Eventet er afholdt

Pris: 0 kr.