• Introduktion
  • Underviser
  • Adresser

Skab din helt egen markedsføringskanal med e-mails

Nyhedsbrevet er en af de mest effektive og billige måder at kommunikere med din målgruppe på, når du gerne vil fortælle om fx nyheder, arrangementer, tilbud eller produkter.

På denne workshop tager vi dig med ned i maskinrummet på en af de mest effektive markedsføringskanaler, du kan få. Med den rette e-mail marketingstrategi kan du nemlig sikre dig høje åbnings- og klikrater. Det klare formål er, at du skal skabe flere konverteringer. 

Med udgangspunkt i en række konkrete best practice case-eksempler får du indsigt i, hvordan e-mail marketing kan anvendes effektivt og målrettet i en virksomhed som din.

På workshoppen lærer du blandt andet:

  • E-mail marketing som (vigtig) komponent i din markedsføring
  • At lægge en strategi for dit nyhedsbrev
  • Mulighederne i e-mail marketing (fx automatisering)
  • Planlægning og strategi for løbende indsamling af signups

 

Tina Lykke Madsen                                     
Skjoldby & Co.

Tina Lykke Madsen er strategisk rådgiver og E-mail Marketing specialist hos Skjoldby & Co. Med mere end 10 års erfaring med digital markedsføring, har Tina stor indsigt i alt lige fra teknik, strategi og planlægning til udarbejdelse og eksekvering af indhold.


 

 

* Skal udfyldes.

Vi sender dig automatisk en bekræftelsesmail. Husk at tjekke efter i dit spamfilter.