Spring over køen til vores gratis kurser. Tilmeld vores nyhedsbrev nu:

Boost Your Business med sociale medier

  • Om workshoppen
  • Program
  • Talere og undervisere
  • Adresser

Skab vækst i din virksomhed med Facebook

Dansk Iværksætter Forening og Facebook inviterer til workshops i hele landet. Du lærer her, hvordan du får mest muligt ud af din markedsføring på sociale medier.

For indtoget af digitale og sociale medier har ændret markedsvilkårene for nystartede og små virksomheder i Danmark. Som nystartet virksomhed er du nødt til at kende til de forretningsmæssige muligheder som digitale og sociale medier åbner op for.

Vi afholder derfor tre workshops i henholdsvis Aarhus, Odense og København i juni, hvor vi bl.a. har inviteret to af landets mest anerkendte og dygtigste digitale eksperter på området til at dele deres viden med dig. Du kan blive klogere både som nybegynder og øvet. Ved tilmelding skal du vælge, hvilket spor du ønsker at deltage på. 

Du får inspiration og viden fra underviserne, der udover deres indgående kendskab til Facebook og Instagram også tager udgangspunkt i at gøre undervisningen let forståelig og i øjenhøjde med netop dig. Der er med andre ord fokus på præcis det niveau, du er på både som begynder eller øvet.

Bliv klogere som begynder

Du vil på dette niveau lære alle de fundamentale (og praktiske) ting, der skal til for at komme godt i gang.

Du lærer, hvad der skal sættes op ifht. de forskellige konto, betalingskort, sporingskoder (herunder bl.a. Facebook Business Manager konto / indsættelse af Pixels til sporing osv ). Alt sammen vigtige og afgørende elementer for, at du kan komme i gang på en professionel måde med sociale medier i din virksomhed.

På workshoppen vil du lave en ”kravspecifikation”, hvorpå du afkrydser eks. de ovennævnte punkter, som du kan bruge i din hverdag efterfølgende. Du vil få materialet med hjem fra workshoppen, så du kan bruge det som en huskeliste.

På dette spor vil du derudover få viden og eksempler på, hvorfor og hvordan du kan anvende sociale medier, så det er tydeligt, hvad der er forskellen på private og kommercielle konti.

Bliv klogere som øvet

På dette niveau for øvede vil du lære yderligere tips og tricks til at få det optimale ud af platformene, lave flere og bedre kampagner og også differentiere kampagnerne for at kunne se forskellige resultater. På dette niveau har du fra dagens start allerede styr på Business Manager, sporings pixel osv.

Du vil i det hele taget udover latest and greatest, få undervisning med meget fokus på optimering af de nye funktionaliteter og trends.

 

Deltag gratis her:

Aarhus den 25. juni 2019
kl. 14 - 17.30

Odense den 26. juni 2019
kl. 14 - 17.30

København den 27. juni 2019
kl. 14 - 17.30

Program
(programmet er identisk i de tre byer)

14.00 Registrering, networking og kaffe
14.30 Velkomst
14:35 Introduktion og keynote v/ Sybille Monica Zola Mortensen, Head Of Sales, Facebook, Nordics
   
14:50 - 15.35
Break out sessions
 

SPOR 1 For Begyndere:

Sådan kommer du i gang med at bruge facebook
v/ Thomas Sloth, direktør, i-strategi

Caseoplæg
Case annonceres snarest

SPOR 2 For Øvede:

Sæt nye standarder med facebook annoncer
v/ Halfdan Timm, partner, Obsidian

Caseoplæg
Case annonceres snarest

15.35 Kaffepause med networking
15.50 - 16.20
Break out sessions (fortsættelse)
 

SPOR 1 for begyndere:

Introduktion til Instagram - En startvejledning for virksomheder
v/ Thomas Sloth, direktør, i-strategi

SPOR 2 for øvede:

Instagram for viderekomne - Lav forretning på Instagram
v/ Halfdan Timm, partner, Obsidian

16.20 Udfold kreativiteten med din mobiltelefon
Taler annonceres snarest
16.50 Wrap up
v/ Sybille Monica Zola Mortensen, Head Of Sales, Facebook, Nordics
17.00 Tak for i dag

 


NB: Ved tilmeldingen skal du tage stilling til om du er på et begynder niveau eller et niveau for øvede - Dette i forhold til break out sessions.

Talere 

Sybille Monica Zola Mortensen
Head of Sales
Facebook, Nordics

Med 15 års erfaring i at skabe vækst for virksomheder gennem online marketing arbejder Sybille i dag sammen med sit team på at udvikle de bedste værdi- og fremtidssikrede
strategier sammen med Facebook’s kunder.

En baggrund inden for ingeniørfaget såvel som økonomi har givet en stærk tilgang til data og analyse kombineret med evnen til at transformere netop dette til forretningsmuligheder.
I 2014, efter 10 år i den digitale branche i København, tog hun til Dublin som salgschef for Google, og arbejder nu som Facebook’s Nordic Head of Sales.

 

Underviser på niveauet for begyndere

Thomas Sloth
Direktør
I-strategi


Underviser på niveauet for øvede

Halfdan Timm
Partner
Obsidian Digital

 

 

Aarhus:
Filmbyen
Filmbyen 2, 6.sal
8000 Aarhus
Se kort

 

København:
DGI Byen
Tietgensgade 65
1704 København V
Se kort

 

Odense:
Mødecenter Odense
Buchwaldsgade 48
5000 Odense C
Se kort

 

Tilmeld event:

Begynder Øvet