Kom først i køen

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få alle vores gratis aktiviteter direkte i din inbox.

PR: Det grundlæggende - guide til medier, kommunikation og omtale

PR eller public relations handler om at få folk til at tale om din virksomhed på en positiv måde. Det er ofte gennem medierne, at du kan nå dine målgrupper, og medieomtale og pressekontakt er derfor afgørende for mange virksomheders image - og dermed deres aktiekurser, mulighed for kapitaltilførsel, salg og rekruttering af nye medarbejdere. PR og kommunikation er således strategiske redskaber på linje med markedsføring og forretningsudvikling - redskaber der skaber resultater på bundlinien. PR kan derfor sagtens være dit mest effektfulde markedsføringsværktøj.

Udover at være effektiv er PR også den billigste måde at skabe opmærksomhed på. Selvom du ikke bruger PR aktivt, kan en krise måske en dag alligevel tvinge dig til at forholde dig til disciplinen.

PR er et instrument, der kan virke effektivt over for alle dine interessenter, og det er ikke kun velegnet til store virksomheder. Tværtimod! Selv de mindste virksomheder kan få bemærkelsesværdige resultater ved hjælp af PR i lokale medier.

Sidst opdateret: 05-06-2011
Google AdWords voucher

Øverst på Google?
Indbetal 200 - brug for 800

Brug 200 kr og få 600 kr
Ingen binding - ingen risiko
Hent din startbonus her:
Nyhedsbrev

Få relevant viden om vækst. Snyd ikke dig selv for disse vitaminer til din virksomhed

Google Plusl