Kom først i køen

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få alle vores gratis aktiviteter direkte i din inbox.

Prissætning af dine produkter

En vigtig del af produktudviklingen er at etablere en prissætningsstrategi. Det giver dig en fornemmelse for, hvor meget du kan tillade dig at investere i produktudviklingen.

For at prissætte dit produkt hensigtsmæssigt, bør du overveje følgende:

  • Fordelene eller værdien ved dit nye produkt for kunderne i forhold til de alternativer, dine konkurrenter tilbyder
  • Er du først på markedet? Er dit produkt revolutionerende eller følger du bare med markedsudviklingen?
  • Hvilken salgskanal vil du bruge? Hvordan påvirker det dine markedsførings- og distributionsomkostninger?
  • Hvor hurtigt kan du komme på markedet med dit produkt?
  • Hvor er produktet henne i produktlivscyklussen? Prissætningen er en måde at påvirke efterspørgslen på
Sidst opdateret: 05-06-2011
Google AdWords voucher

Øverst på Google?
Indbetal 200 - brug for 800

Brug 200 kr og få 600 kr
Ingen binding - ingen risiko
Hent din startbonus her:
Nyhedsbrev

Få relevant viden om vækst. Snyd ikke dig selv for disse vitaminer til din virksomhed

Google Plusl